Airiski bajeriai

  • atmosferikas
    Message 1 of 830 , Feb 1, 2002
      Vakar aerouoste sutikinejau seimyna. Kaip visada
      zmones laike plakatus su vardais: Raimundas, John ir
      t.t. O vienas airis laike plakata su uzrasu
      "GUINNESS". Pamaniau, kad kas mane taip sutiktu...<br>Nemazai
      tautieciu sutinka aplankyti atvaziuojancius tevus, kas yra
      grazu.<br>O siaip ir toliau tautieciai plusta i Airija.
      Keliems potencialiems nelegalams mano zmona net
      vertejavo. Anksciau, skridusius lektuvu, beveik visus
      praleisdavo, o dabar nebe, daugelis grazinami atgal. Tai va,
      tokie ispudziai.
    • marko1mr
      Message 830 of 830 , Aug 18, 2006
        tai kaip ten skambint uz aciu?