Re: LTA: RE: Re: Re: LR ambasadoje konkursas rastzedzio

  • LY4Q,Rolandas
    Message 1 of 27 , Mar 1, 2006
      Praeita savaite teko bendrauti su vienos is skandinavijos saliu Lietuvos
      ambasados darbuotoja.
      Kaip ji minejo tai sutarta fiksuota alga sudaro ne didziaja dali
      atlyginimo. Priskaiciuojami visokie
      istatymu numatyti priedai uz darba uzsienyje, net ir uz kartu esancius
      seimos narius kurie dirba ar nedirba,
      pilnai apmokama buto nuoma ir paslaugos. Ji tikrai nesiskunde atlyginimu.

      pagarbiai,
      Rolandas (Vilnius)

    • alachka sesialchka
      Message 2 of 27 , Mar 1, 2006
        Ot nesuprantu! Dalyvavau tame konkurse pati, bet man niekas jokiu buto islaidu apmoketi nezadejo. Vienintelis privalumas-lietuviskas sveikatos draudimas is Sodros. That's it!
        Atlyginimas nors ir mazas, bet, manau, dirbti toki darba kur kas maloniau nei kepeja kokia nors:)

        "LY4Q,Rolandas" <ly4q@...> wrote:
        Sveiki,
> [...]
        seimos narius kurie dirba ar nedirba,
        pilnai apmokama buto nuoma ir paslaugos. Ji tikrai nesiskunde atlyginimu.

        KLUBO INFORMACIJA:
        * 2006 02 24 - 27 dienomis FAS renginys apie darbo ir mokymosi galimybes
        * 2006 02 26 Dubline DJ Mindaugelis
        * 2006 03 02 Dubline Airijos lietuviu susitikimas
        * 2006 03 06 Korke (Cork) Airijos lietuviu susitikimas

        Issamesne info apie visus renginius: http://www.langas.net/airija/renginiai.html

        SAFE PASS kursai kiekviena sestadieni, kreiptis darbo metu tel. 01-5059199 arba SMS 086-3030255.

        Airijos lietuviu skelbimai:
        http://1000sads.com/main.php?action=show_ads&country=irl&language=lt

        Copyright (c) 2006 grupe Lietuviai Airijoje.
        Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija, tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

        Car in ireland rental Ireland flower Ireland