RE: LTA: Irish Examiner zurnalistas ruosias i Lietuva

  • dalsme@eircom.net
    Message 1 of 8 , Feb 1 4:05 AM
      Aisku, kad yra politinis uzsakymas. Bet pasiteirauti paciu zurnalistu
      visada galima. Mane stebina musu (ir mano pacios taip pat) noras buti arba
      zvaigzdute (ne is kelmo spirti tie lietuviai, ar is balos tas grazumas mano
      prigimimo?) arba auka (och, kaip mes lietuviai kentejom/kenciam/kaip mazai
      uzdirbam, kaip mums truksta pinigu).

      O kad vaizduotes mums maza ir kad nenorim dziaugtis tuo, ka turim... Ir
      kodel mes visur ir visada turim lygintis su kitais? O pats su savimi pries
      5, 10, nn metu? O koks ir kur as busiu po 5, 8, mm metu? Ar
      nepasiskaitinejat savo dienorasciu rasytu jaunystej-paikystej? As pati sau
      daug protingesne atrodau dienorasciuose pries 10 metu, nei pries metus :)))

      Na tokius reportazus galima parengti taip kaip nori. Priklauso nuo
      televizijos laidos siekiu. Galima susirasti zmogeli is kaimo ce
      gaunanti 7E ir rodyt kad puikiai jis gyvenana lyginant pries kitus
      jo prasigerusius draugus likusius kaime.
      Tiap pat galima isilavinusi zmogu paimti, turinti gera darba ce ir
      rodyt jo draugus lt kurie tiap pat turi gerus darbus. Tuo paciu
      izvelgiant tai kad jie laimingesni nes jie savo tevynej, o ne
      svetimoj zemej..

      na supratot ka noriu pasakyt, tokios laidos turi uzduoti, propoganda
      neretai. Priklauso ko siekia.. mazai i jas demesio kreip reikia.

      mail2web - Check your email from the web at
      http://mail2web.com/ .