Automobilio draudimas Sh. Airijoje

  • giedrius davidavicius
    Message 1 of 33 , Nov 1, 2005

      Gal kas nors gali patarti i kuria draudimo kompanija reiketu kreiptis draudziant automobili Siaures Airijoje?
      Aciu

      Giedrius
    • Vaidas Balsys
      Message 33 of 33 , Nov 9, 2005
        Va siandien gimde mano zmona Rotundoj. Viskas vyko itin sklandziai ir profesionaliai, turint galvoj, kad buvo siokiu tokiu komplikaciju, geresnio serviso net negaleciau isivaizduoti. Tuo tarpu Lietuvoj zmona pries dvejus metus "gydesi" skausmus dubens srityje. Neskaitant didelio pinigu apetito is gydytoju puses rezultatu nebuvo pasiekta. Vietoj to buvo prisiklausyta pazeminimu (cia Mazylyje)ir siulymu skausmus gydyti kontraceptikais. Tai kam patinka lietuvoj gydytis - gydykites.

        Vaidas