Re: apie nama

  • zirzillia
    Message 1 of 9 , Jun 1, 2005
      as visiskai noreciau airijoj visam gyvenimui pasilikt, tai kiek nama
      statyt uztruktu svarbu tik ta prasme, kiek laiko dar tektu nuoma
      moket (pinigai uz nuoma - pinigai i vandeni). nepatinka man tie
      airiski popieriniai namiuksciai, noretusi lietuvisko su tikrom pilnom
      sienom.
      o apie kuria suma sklypu kainos svyruoja?

      --- In lithuaniansinireland@yahoogroups.com, "atmosferikas"

    • atmosferikas
      Message 2 of 9 , Jun 1, 2005
        tai cia ir yra esme, kad statydamas nama is vienos puses taupai,
        isskyrus nervus, o is kitos moki dvigubai (nuoma+sklypas/statybos)
        ilga laika. Sakyciau statyba labiau apsimoketu, jei jau turetum, kur
        gyventi nemokedamas. O juk bankas isduodamas kredita sklypui ir
        statybai, atsizvelgs, kad dar ir nuoma turi moketi, o perkant nama,
        tai neturi reiksmes, nes is karto persikraustai.
        Del sklypo, jei ne kaimo gilumoj, o aplink miesta, tai reiketu
        galvoti apie 100k. Pirkti statyta nama salyginai pigiau ir delto, kad
        savos zemes ten tik kokie 2arai (semidetached), plius statybu
        kompanijos centralizuotai daro infrastruktura, o individualiai reikia
        ieskoti kazko atskiro (bent 6-9 aru) graziam lietuviskam namukui ir
        zinoma be infrastrukturos.
        As kuo toliau galvoju, tuo labiau man si ideja nepatinka, bet jei
        pradesi nuo sklypo neuzsirauk ant "dutch auction", airiai labai
        megsta tokias aferas. Del atstumo sakyciau (pagal informacija kuria
        esu girdejes), kad sklypas bus 0.5h kelio iki mazesnio miesto (pvz.
        Galway) ir kokia 1h nuo Dublino.
        Rimtai uzsiemus reikia pirmiau interneta panarsyti ir laikrascius.

      • Donatas Bubnelis
        Message 3 of 9 , Jun 7, 2005

          Gal kas turit parduoti bilietus i LT ir atgal 07.22-07.29 dienomis? Nes jau dabar zveriskos kainos liepos menesiui.

          Donatas

          ****
          moderatoriaus pastaba: pakeiciau temos pavadinima
          ****
        • Vatslav
          Message 4 of 9 , Jun 7, 2005
            Kt, Liepos 21

            12:30 - 21:40 Dublin - Vilnius .
            Keliones trukme: 7val 10min, 1 persedimas: Prague (3val 5min)

            Pn, Liepos 29

            07:10 - 11:45 Vilnius - Dublin
            Keliones trukme: 6val 35min, 1 persedimas: Prague (2val 15min)

            330 EUR
            Vaclovas

[...]

            KLUBO INFORMACIJA:
            * Dubline, bare VAT House, Airijos lietuviu susitikimas 2005 birzelio 02
            * Corke, bare Bodega, Airijos lietuviu susitikimas, 2005 birzelio 06

            Issamesne info apie visus renginius: http://www.langas.net/airija/renginiai.html

            SAFE PASS kursai kiekviena sestadieni, kreiptis darbo metu tel. 01-5059199 arba SMS 086-3030255.

            Airijos lietuviu skelbimai:
            http://1000sads.com/main.php?action=show_ads&country=irl&language=lt

            Copyright (c) 2005 grupe Lietuviai Airijoje.
            Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija, tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

          • ramunas saveikis
            Message 5 of 9 , Jun 7, 2005
              labai sudomino jusu pasiulytas bilietas i Vilnius 07 21 - 07 29. Ar dar jo
              nepardavete? o jei pardavete tai gal turite dar pasiulymu panasioms datoms?

              Ramunas

            • aa aa
              Message 6 of 9 , Jun 8, 2005
                Departure: Vilnius 28 Jun 2005 22:40
                Arrival: Dublin 29 Jun 2005 00:15

                135 plus pavardes keitimo mokestis, bilietas -
                Lietuvoj

                Tomas

                http://mail.yahoo.com
              • valerijus slyginas
                Message 7 of 9 , Jun 8, 2005
                  Sveikas yra bilietas panasia data paskambink vakare po
                  6 0857383053 ir pasikalbesime.