Re: LTA: Re: Re: labas

  • Arturo
    Message 1 of 11 , Oct 1, 2004
      naudoju Virgin. ir esu patenkintas. kur gi busi nepatenkintas kai toks 'nekaltas' operatorius :)
    • jurgita
      Message 2 of 11 , Nov 11, 2004
        Labas

        Kai lietuviai "saunuoliai" devynis milijonus euru pagamino. Dar
        belekiek isplatino. O ir atpazinti,kad jie padirbti sunkiai imanoma.
        Gerai pavare....

        Nomeda, parasyk man. Istryniau tavo adresa

        Atia
      • donaldas4
        Message 3 of 11 , May 13, 2007
          gal galetu kas nors parasyti tiksliau ka ten kalbejo Lietuva
          atstovavusi lietuve.butu idomu isgirsti.