weather forecast

  • V.Suvorovas@pilz.ie
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2004

      Paprasysiu mesti i mane nuoroda i oru prognoze savaitei i prieki Airijoje,
      jei tokia ishvis egzistuoja. Atmosferikai ! Mundiro garbe apgink, a ?! :-)

      Is anksto achiu,
      Viktor

      This email is intended solely for the use of the named addressee(s). Any
      unauthorised disclosure, copying or distribution of the confidential
      information contained therein, or the taking of any action based on it, is
      prohibited. The sender disclaims any liability for the integrity of this
      email. Legally binding declarations must be in written form.

    • martaslt
      Message 2 of 5 , Jun 1, 2004
        Pradziai 5 dienom Dublino oras
        http://www.worldexecutive.com/cityguides/dublin/weather.shtml

> [...]
        this
        > email. Legally binding declarations must be in written form.

      • atmosferikas
        Message 3 of 5 , Jun 1, 2004
          as naudojuosi sita:
          http://uk.weather.com/weather/local/EIXX0017
          bet tai gerai, kai nori ilgam laikui, nors ir be tikslumo, bet matosi
          ar gereja ar blogeja, ypac temperaturos atzvilgiu.
          trumpam laikui nieko geresnio uz SkyNews nera, dabar duoda detalia
          info 19 ir 22val ziniose Irish Skynews.
          O bendrai paemus 7 dienu prognozes tikslumas, net su mainframe
          generuotas, nebuna geresnis nei 50/50. Tuo tarpu sekancios dienos
          virs 90%. Taip yra del atmosferos nepastovumo, o ne del kompu ir
          programu ribotumo.

        • Rolandas
          Message 4 of 5 , Jun 1, 2004
            Siulyciau pameginti isirasyti is http://www.weatherscope.com
            As jau kuris laikas naudoju ir informacijos apie orus suteikia pakankamai.
            Pakankamai paprasta, bet orientuotis galima kas vyksta ir vyks artimiausiu
            metu lauke.
            Instaliavus desineje puseje apacioje atsiranda skaiciukai, t.y.kokia
            temperatura
            nustatytame mieste. Tiesiog pameginkite.

            pagarbiai,
            Rolandas

            http://www.langas.net/airija/renginiai.html

            > Informacija apie balsavima prezidento rinkimuose:
            > http://langas.net/airija/rinkimai.html
            >
            > Copyright (c) 2004 grupe Lietuviai Airijoje.
            > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti
            sia informacija, tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

            lithuaniansinireland-unsubscribe@yahoogroups.com
            > Yahoo! Groups Links

          • martaslt
            Message 5 of 5 , Jun 2, 2004
              Aciu pabandziau, bet pas mane su sitema pjaunasi sita programele, ir
              kompas ilgiau kraunasi, tad del tokios ne pirmo svarbumo informacijos
              instaliuotis neverta