LTA: sveikinu istojus i ES

  • Nomeda
    Message 1 of 5 , Apr 30, 2004
      Visus narius ir ne tik sveikinu istojus i ES!!! VALIOOOOOOOO!!!!!!! :D

    • Muza
      Message 2 of 5 , May 2, 2004
        Sveiki,

        Vakar atskridau i airija is atostogu is lietuvos, buvo malonu eiti per EU vartus, netikejau, kai tik zvilgtelejo ir pasa ir liepe eiti... jauciuos europiete!smagus pojutis kaip bebutu... bet ziuresim kas cia bus toliau, nelinksma matyti susirupinusiuos, issigandusius tevynainius!Senoji ir vidurionioji karta, tikrai ne laukia teigimu pasikeitimu.
        Bet as visada buvau optimiste....
        Sveikinu tapus EU nariais!

        Linkejimai visiem!

        Birute
        <--------------------===================================-------------------->
        DELFI Webmail pašto sistema [ http://webmail.delfi.lt/ ]
      • Kristina C.
        Message 3 of 5 , May 2, 2004
          Tikrai saunu,kad mes jau ES!

          <--------------------===================================-------------------->
          http://webmail.delfi.lt/ ]

          http://www.langas.net/airija/renginiai.html

          http://www.langas.net/airija/knygos.html

          > Copyright (c) 2004 grupe Lietuviai Airijoje.
          > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati.
          Jus galite platinti sia informacija, tik su salyga,
          jog tai darote nemokamai.

          > Jei norite atsijungti nuo sio klubo pasiuskite
          tuscia laiska adresu
          lithuaniansinireland-unsubscribe@yahoogroups.com

          Win a $20,000 Career Makeover at Yahoo! HotJobs
          http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/careermakeover
        • Dekapolis
          Message 4 of 5 , May 2, 2004
            Sveiki Europieciai

            Kelias nuotraukas is Killkenio sventes (Kilkenny welcomes Lithuania) idejome
            I www.1000sADS.com English/Ireland dali http://1000sads.com/skelbimai-en
            butu smagu pamatyti nuotrauku is kitu svenciu Lietuvoje ar Airijoje.

            Giedrius

            www.1000sjobs.com

[...]

            Yahoo! Groups Links
          • Dekapolis
            Message 5 of 5 , May 2, 2004
              Gal kas gali priminti kuria valanda tautkaus koncertas siandien.

              Giedrius Savickas

              www.1000sjobs.com