kaip pasitiksi ES?

  • Linas Manionis
    Message 1 of 5 , Mar 31, 2004
      Tai man idomu pasidare, kaip lietuvis svetur ar lietuvoj pasitiks Europos Sajunga. Tyliai kaip ir NATO, ar nusigers iki zemes graibymo?
    • Sigitas Jakucionis
      Message 2 of 5 , Apr 1, 2004
        --- In lithuaniansinireland@yahoogroups.com, Linas Manionis
        <lietuvis40@c...> wrote:
        > Tai man idomu pasidare, kaip lietuvis svetur ar lietuvoj pasitiks
        Europos Sajunga. Tyliai kaip ir NATO, ar nusigers iki zemes graibymo?

        Begsiu pasikeisti teises is lietuvisku i airiskas.
      • vaida@vodafone.ie
        Message 3 of 5 , Apr 1, 2004
          cia kaip kas ta tyluma supranta. va siauliuose, kaip zinote zokniu oro uoste
          nutupe keturi naikintuvai, tautieciai sumuse naktiniu gyvenimu isejusius
          pasigrozeti nato karius. pastarieji i policija nesikreipe nes, pasak zurnalistu,
          patys buvo girti.
          tai va , kas kaip ismano tas taip ir svencia.

        • Gabija Dauksaite
          Message 4 of 5 , Apr 1, 2004
            mums taj m-loj liepe daryt ivairiu projektus ES tematika, lanxtinukus + pan. Uz shi dideli triusa mums ish istorijos parashys pazymi (10, ash tikiuos), o taj lux, bo metinis 12okams ypac svarbus. wat.
            O siaip taj esu tikra, kad istojima i ES lietuviai shves gerokaj audringiau, ney y NATO...

            Linas Manionis <lietuvis40@...> wrote:
            Tai man idomu pasidare, kaip lietuvis svetur ar lietuvoj pasitiks Europos Sajunga. Tyliai kaip ir NATO, ar nusigers iki zemes graibymo?

          • Valentukaz Tukaz
            Message 5 of 5 , Apr 1, 2004
              pagal tave tera du variantai:arba tyliai arba iki zemes graibymo nusigerti:))
              banalu
              geguze 1 lygtai sestadienis, reikes eiti klubintis arba namuose vakareli
              ir ne iki zemes graibymo:)

              Linas Manionis <lietuvis40@...> wrote:
              Tai man idomu pasidare, kaip lietuvis svetur ar lietuvoj pasitiks Europos Sajunga. Tyliai kaip ir NATO, ar nusigers iki zemes graibymo?

              KLUBO INFORMACIJA:
              * Dubline bare VAT House, 2004 balandzio 01 lietuviu susitikimas.

              Issamesne info apie visus renginius: http://www.langas.net/airija/renginiai.html

              Padovanokite knygu lietuviskai bibliotekai Dubline http://www.langas.net/airija/knygos.html

              Copyright (c) 2004 grupe Lietuviai Airijoje.
              Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija, tik su salyga, jog tai darote nemokamai.