Re: Del susitikimu Vakaru Airijoj

  • atmosferikas
    Message 1 of 7 , Jun 1, 2003
      > Ar ko nors nesudomintu daryti tokius susitikimus
      > miestuose, netoli kuriu jus gyvenate? Jei ka nors
      > sudomintu susitikimai Galway, atsiliepkit.
      mane, aisku, domina, nes pats gyvenu Galway. Deja, beveik nieko
      Galway nepazistu, kaip bebutu keista.:)
    • Ruta R
      Message 2 of 7 , Jun 2, 2003
        --- atmosferikas <no_reply@yahoogroups.com> wrote:
        > mane, aisku, domina, nes pats gyvenu Galway. Deja,
        > beveik nieko
        > Galway nepazistu, kaip bebutu keista.:)

        Siandien ir rytoj busiu Galway. Butu galima ka nors
        sugalvoti

        Yahoo! Calendar - Free online calendar with sync to Outlook(TM).
        http://calendar.yahoo.com
      • Raimondas Aupair
        Message 3 of 7 , Jun 2, 2003
          Sveikuciai,
          Sakykit ar airiu pasienieciai labai reiklus?
          Ar atvykstant i sali klausia pas ka ko ir tt.

          Ar galima jiems sakyti kad tavo atvykimo tikslas legalei isidarbinti?

          Ir kaip su tuo darbo leidimu ar reikia tureti d.leidima ir tada ieskotis darbdavio ar pirmiau tureti d.leidima ir tik tada gali ieskotis kur dirbsi.

          Nuo ko pradeti? Gal nuvykti i Airijos ambasada Lietuvoje ir taip ir pasakyti noriu darbo???
          Aciu uz jusu atsakymus.
        • Sigitas Jakucionis
          Message 4 of 7 , Jul 1, 2003
            Lietuviai labai gerai pasirode ir susislave daug aukso medaliu:
            laimejo krepsinio auksa, sunkumu kilnojimo, rutulio stumimo ir dar
            kazka!