RE: LTA: Lietuviskos masinos

  • kastyz@netscape.net
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2003
      Masinu klausimu labai daug yra atmosferikas rases,,rejktu panersti archyvus. A siaip tai kaip kur su tais draudimais.Nezinau daug, bet sako kad Dubline Gardai labai kabinasi. Vat Corke visai kita situacija.Buvo daug atveju kai gardai sustabde lietuviskas masinas, bet viskas baigiasi tik pasakymu ka rejk apsidraust ir tiek--bet nekonkreciai..Buvo atvejis, kai mano zmonai i akorda itrenke airis su dzipu. Nedaug akordo beliko:(
      Atvaziavusiems gardams ir draudimas tiko lietuviskas ir t.t. Siaip tai cia salis vien vazinejimo atzvilgiu labai pavojinga, nes daug kamikadziu.Daaaug vazinejau po europa,po ispanija----nieko.Airijoj per metus laiko ir i mano masina ir i zmonos sugebejo ikirsti:(
      Taip kad patarimo kaip ir ner.Priklausomai kur gyveni, kur vazinesies ir t.t.
      Man jau 2 sudauze, tai dabar jau 3 is lietuvos atsivarysiu, he he
      Sekmes k

      The NEW Netscape 7.0 browser is now available. Upgrade now! http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

      Get your own FREE, personal Netscape Mail account today at http://webmail.netscape.com/