  • martaslt
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2002
      Atleiskit uz keista klausima. Ar siandien Airijoj darbo diena?
    • Linas Jakucionis
      Message 2 of 4 , Nov 1, 2002
        --- In lithuaniansinireland@y..., martaslt <no_reply@y...> wrote:
        > Atleiskit uz keista klausima. Ar siandien Airijoj darbo diena?

        Taip siandien darbo diena...

        O man dar ir netgi labai itempta :(

        bro1
      • flyer_is
        Message 3 of 4 , Nov 1, 2002
          --- In lithuaniansinireland@y..., martaslt <no_reply@y...> wrote:
          > Atleiskit uz keista klausima. Ar siandien Airijoj darbo diena?

          hehe, darbo darbo diena, kaip bebutu liudna, nes po vakar raganu
          vejojimo truputi galva skauda :)) siaip Halloweenas kilo is keltu
          paprociu senu, internete perskaiciau, tai vietiniai labai nustebo kai
          jiems tai pasakiau. Mokink tuos airiukus ir mokink.... :)
        • martaslt
          Message 4 of 4 , Nov 1, 2002
            Del Halloweeno, tai isskaiciau, kad senoveje Airijoje spalio 31 buvo
            vasaros pabaigos svente, o veliau, kai jau veles ta diena eme keltis
            ir ieskoti y koky kuna persikelti, keltai eme baisenybemis
            persirngineti, kad veles nuo saves atgasdinti...