Del drauges/draugo atsivezimo Airijon

  • Linas Jakucionis
    Message 1 of 3 , Sep 2, 2002
      Hi,

      gavau klausima apie drauges atsivezima Airijon, nezinau, ka
      tiksliai atsakyti... Kas atsivezet savo drauge/drauga
      pakomentuokit gal truputi... nes as viena ausim girdejau, kad tai
      lyg ir imanoma...

      bro1

      tipas : Klausimas

      Norejau pasitikslinti-kaip man atsivezti druge i Airija, jei esame
      nevede? As turiu darbo leidima. Ar ira galimybe gauti jai 1-riu
      metu visa.
    • Sigitas Jakucionis
      Message 2 of 3 , Sep 2, 2002
        speju katalikai airiai to netoleruoja... Sigis

      • atmosferikas
        Message 3 of 3 , Sep 2, 2002
          Girdejau pasakojima, kaip buvo kiles viesas skandalas, nes imigracine
          tarnyba neileido i sali airio suzadetines, kuri buvo ukrainiete. Nors
          jis prisiekinejo visais dievais, kad ja ves, nieko nebuvo, ir tik
          isikisus ziniasklaidai, reikalas buvo sutvarkytas. Zodziu, gal kas
          pasikeite nuo to laiko (tai buvo pries gerus metus ar du), bet siuo
          metu, kai yra apskritai sugrieztinta tvarka, labai suabejociau. Bet
          kuriuo atveju netikiu, kad drauges statusas gali ka nors padeti
          isspresti, imigracinei tarnybai tai gali sukelti min juoka. Juk musu
          tautieciai dar ne tokiu triuku sugalvoja, stengdamiesi patekti i
          Airija.