Lietuviski Interjerai Airijoje - ieskau norinciuju pasidalinti savo namu interjeru knygoje

  • Ema V
    Message 1 of 2 , Mar 15, 2012
      Sveiki,

      As tokia tema 'ieskau medziagos knygai apie lietuviu namus Airijoje' - gal galite paskelbti si pranesima?

      Trumpai apie projekta: griztu prie savo originalios idejos pries 2 metus, isleisti knyga su nuotraukomis, o kartu trumpu interjero autoriu/seimininku pristatymo. Taip, knyga apie lietuviu, gyvenanciu Airijoje namus. Musu paciu namai buvo publikuoti 'Mano Namai' 03/2012 numeryje, o vasara turetu pasirodyti jei ne dviejuose tai bent viename airiskame interjero dizaino zurnale - fotografu ir zurnalistu laukiu balandyje. Kaip minejo zurnalo 'Mano Namai' redaktore, mano tikslas buvo pasidalinti savo namu nuotraukomis norint pakeisti nusistovejusia klise Lietuvoje, jog Airijoje gyvenantys tautieciai tik fabrikuose dirba (po 9 viename name gyvena ir t.t.) - toli grazu ne!!!

      Taigi, ar yra bendraminciu? Ar turite namus kuriais didziuojates? Norite buti knygos 'Lietuviski Interjerai Airijoje' dalimi?

      Pradziai man reiketu keliu fotonuotrauku. Su atrinktu interjeru autoriais/seiminkais as susisieksiu del tolimesnio detalesnio plano. Uzsibreztas knygos isleidimo laikas: pavasaris 2013, taip, kad reikia veiksmo!

      Siuskite fotonuotraukas ir trumpa aprasyma apie save Emai Kersulienei i emariinteriors@...

      Dekui

      Ema

      Date:   Thursday January 5, 2012
      Time:   8:00 pm - 12:00 am
      Repeats:   This event repeats every month on the first Thursday.
      Location:   VAT House, Anglesea Street, Temple Bar, Dublin 2
      Notes:   Dublinieciai renkasi Vat House pirma kiekvieno menesio ketvirtadieni.

      Daugiau info cia:
      http://www.alb.ie/index.php?subj=readtopic&id=10

      Get reminders on your mobile, Yahoo! Messenger, and email.
      Edit reminder options Copyright © 2012  Yahoo! Inc. All Rights Reserved | Terms of Service | Privacy Policy