Isgelbekite mano TRIUSI ir isigykite nauja drauga

  • aina maza
    Message 1 of 1 , Oct 3, 2011
      Sveiki, kreipiuosi i geruosius zmones aplinkybes vercia issikraustyti i apartamentus, deja ten nebebus vietos musu triusiui jeigu planuojate vaikuciams ar sau isigyti si minksta drauga, tai paskambinkite man 0851780084 atiduosiu nemokamai su narveliu, maistu ir visu tuo ko reikia juo pasirupinti

      dekoju Aina

      p.s.  triusiukui 9 menesiai, sveikas, draugiskas