Jei kas ieskote padavejos darbo

  • Jurgita Glodenyte
    Message 1 of 1 , Mar 2 2:03 PM

      Kadangi su darbais tikrai nekas, o vieni mano draugai nuolat iesko geru
      darbuotoju, galbut kas nors susidomes:

      Restoranai Ouzos (Dalkey ir Blackrock) iesko padaveju:

      Reikalavimai:
      Merginos arba vaikinai, bet kaip supratau, merginos labiau pageidaujamos :-)
      Mielu, besisypsanciu ir maloniu asmenybiu,
      Anglu kalba turi buti nepriekaistinga
      3 metu darbo restorane patirtis butina.

      Daugiau info ir kontaktus rasite cia:
      http://ouzos.ie/employment

      Esu ne karta tame restorane lankiusis ir manau, kad tai puiki darbo vieta toms,
      kuris megsta padavejos darba.
      Kolektyvas atrodo labai draugiskas ir tarp darbuotoju vyrauja puiki atmosfera.

      Sekmes!

      Jurgita