geriausia vieta pavalgyti Dubline

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2002
      Kas dar nezinojote sitos vietos, tai norejau parekomenduoti mano nuomone
      geriausia uzkandine Dubline - Epicurean Foodhall.

      Epicurean Foodhall yra vieta, siulanti didžiausia patiekalu ivairove Dubline. Cia yra
      apie 20 ivairiu užkandiniu po vienu stogu. Cia tautini maista gamina italai, ispanai,
      meksikieciai, indai, japonai ir turkai, pranuzai siulo šviežius delikatesus.

      Epicurean Foodhall yra miesto centre, siauriniame Liffey upes krante.

      Epicurean Foodhall atidaryta 9.00 - 18.30, sekmadieniais 10.00 - 17.00. Per pietus
      gali buti labai daug lankytoju, todel geriau ateiti anksciau arba kiek veliau.

      Sigis