Ieskau kas skrenda is Vilniaus i Dublina po rugpjucio 8 d.

  • Dangis Gutparakis
    Message 1 of 12 , Aug 1, 2010
      Sveiki visi,

      Ieskau kas skrenda po 08/08/2010.

      Reiktu parvezti dokumeta

      Dangis

    • Vilius Zigmantas
      Message 2 of 12 , Aug 1, 2010
        Labas, skrisiu 08/21.

        --
        Vilius Zigmantas

        2010/8/1 Dangis Gutparakis <dangis@...>

        > Sveiki visi,
        >
        > Ieskau kas skrenda po 08/08/2010.
        >
        > Reiktu parvezti dokumeta
        >
        > Dangis

      • Erika V.
        Message 3 of 12 , Aug 2, 2010
          Laba diena,
          As skrendu rugpjucio 27 diena is Vilniaus.Galiu pagelbeti.

          To: lithuaniansinireland@yahoogroups.com
          From: dangis@...
          Date: Sun, 1 Aug 2010 21:04:05 +0100
          Subject: LTA: Ieskau kas skrenda is Vilniaus i Dublina po rugpjucio 8 d.

          Sveiki visi,

          Ieskau kas skrenda po 08/08/2010.

          Reiktu parvezti dokumeta

          Dangis

        • Vaidas Balsys
          Message 4 of 12 , Aug 2, 2010

            Gal kas turit Airijos fotoklubo kontakta?
            Yra reikalas del fotografavimo.

            Aciu

            --
            Vaidas

          • irelande irel
            Message 5 of 12 , Aug 6, 2010
              turit omeny camera club? tokiu Airijoje labai daug...reikia ieskoti pagal
              regiona,kuriame gyvenate...pvz. tallaght camera club,etc...

              ________________________________

              Message 6 of 12 , Aug 8, 2010
                Yra ir lietuviu Airijoje fotoklubas http://fotomanai.lt

                Susitikimas bus antroj menesio pusej.

                M.

                2010 m. rugpj�tis 6 d. 22:57, irelande irel <irel_anda@...> ra��:

                > turit omeny camera club? tokiu Airijoje labai daug...reikia ieskoti pagal
                > regiona,kuriame gyvenate...pvz. tallaght camera club,etc...
                >
                > ________________________________

              • Arunas
                Message 7 of 12 , Aug 11, 2010
                  Sveikas Dangi,

                  Skrendu rugpjucio 16, jei dar tau reikia.

                  Arunas

                  Nuo: "Dangis Gutparakis"
                  Siųsta: 2010 08 01 23:04
                  Tema: LTA: Ieskau kas skrenda is Vilniaus i Dublina po rugpjucio 8 d.

                • darrrka
                  Message 8 of 12 , Aug 25, 2010
                    Turiu abonementa per www.lietuviska.tv, jie nuoseno transliuoja. Gerai kad yra áraðai, galima prasukti reklamas, þiurëti kada nori, o ne kada reikia Labai patenkintas. Laukiu Europos krepðinio èempionato transliacijos internetu irgi bus per www.lietuviska.tv