Re: LTA: Parekomenduokite kirpeja

  • tadas vasiliauskas
    Message 1 of 13 , Nov 10, 2007
      tai eik pas zana:)
      On 06 November 2009, at 23:14, morgana morgana wrote:

      > o kuri ta kita kur avis kerpa?:)Baisu neapsirikt:)

      sincerely
      tadasdadas@...
    • Viktorija P
      Message 2 of 13 , Oct 31, 2009
        sveiki,

        kur si kirpeja dirba?vietove?kaip kainos?

        dekui

        Turime, Aleksandra. Kirpeja Kristina - pati fantastiskiausia kirpeja ne tik Airijoje bet ir visame pasaulyje :-)
        O man itikti nelengva, patikekite :-)
        Kristina - 085 727 3673

        Jurgita

        ____________ _________ _________ __
[...]

        Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com

      • Arunas Juodikis
        Message 3 of 13 , Nov 1, 2009
          o dar yra puiki kirpeja IRENA  0857199435

          Message 4 of 13 , Nov 2, 2009
            --- In lithuaniansinireland@yahoogroups.com, Arunas Juodikis <lvarunas@...> wrote:

            > o dar yra puiki kirpeja IRENA  0857199435

            bet jos visos Dubline, ar ne?
          • alionuke_k
            Message 5 of 13 , Nov 3, 2009
              Rita: 087 6920429 dirba Dubline1

              > bet jos visos Dubline, ar ne?

            • aina maza
              Message 6 of 13 , Nov 4, 2009

                Message 7 of 13 , Nov 6, 2009
> [...]

                  > labai gera Egle. ir soliariumas ten fantastinis. 0851225101 dar nei
                  > karto nesu nusivylusi ir paciame centre netoli Ambasador

                  sincerely
                  tadasdadas@...

                • morgana morgana
                  Message 8 of 13 , Nov 6, 2009
                    o kuri ta kita kur avis kerpa?:)Baisu neapsirikt:)

                    2009/11/6 tadas vasiliauskas <vasiliauskas.tadas@...>

                    > zana gal ir gera,o kita kirpeja tinka tik avims kirpti....

                    Bu�iuoju Lince:)

                  • aina maza
                    Message 9 of 13 , Nov 9, 2009
                      problema ta kad jos abi Zanos as aisku kirpausi pas ta kurios numeri nurodziau :) linkiu neapsirikti

                      ________________________________
                      o kuri ta kita kur avis kerpa?:)Baisu neapsirikt:)

                      2009/11/6 tadas vasiliauskas <vasiliauskas.tadas@...>

                      > zana gal ir gera,o kita kirpeja tinka tik avims kirpti....

                    • Jurgita Glodenyte
                      Message 10 of 13 , Nov 10, 2009
                        kirpeju diskusija nesibaigia :-)
                        Kirpeja Kristina Blanchike - tikrai visiems patiks. Uz ja geresnes nepazistu, o man itikti nelengva...
                        Kristina 085 727 3673

                        Perduokite linkejimus, kas eisite...

                        Jurgita