klausimas del aumobilio nuomos dublino mieste

  • varnagiene
    Message 1 of 15 , Jul 30, 2009
      sveiki visi.
      noreciau paklausti, gal kas zino kur ir kaip nebrangiai issinuomoti automobili Dubline kelioms dienoms?
      aciu
    • Mo
      Message 2 of 15 , Aug 3, 2009
        labas
        visu pirma nesugalvok nuomuotis oro uoste jei per ji nekeliauji, sutaupysi
        20-30 eur
        man asmeniskai labiusiai patinka tiesiogiai per www.thrifty.ie, geros kainos
        ir man centrine lokacija Lombard st. D2
        taciau yra kitas portalas www.arguscarhire.com kuris tau suras kelis visu
        imanomu kompaniju variantus.

        parasyk jei reiketu daugiau kokios info.

        PS kiek ziurejau pats, vasaros metu kainos isaugo kone dvigubai/trigubai.
        normalaus sezono metu C kategorija apie 40-50 eur dviem dienom.

        2009/7/30 varnagiene <varnagiene@...>

        > sveiki visi.
        > noreciau paklausti, gal kas zino kur ir kaip nebrangiai issinuomoti
        > automobili Dubline kelioms dienoms?
        > aciu

      • irelande irel
        Message 3 of 15 , Aug 4, 2009
          siaip tai oro uostai nuomoja ir yra car hire kompaniju nemazai, ieskokit internete:)

          ________________________________

          Message 4 of 15 , Aug 4, 2009

            turejau kompiuteri, kurio klaviatura uzliejau arbata... isdziuvo,lyg ir viskas buvo gerai...bet po kurio laiko ekranas visiskai pajuodo blia blia blia....nebesitikiu jo susigrazinti,bet labai noreciau is jo issitraukti daug nuotrauku,kt. Kadangi jisai isijungia normaliai,lyg ir  galeciau ta padaryti,bet kad naudotis negaliu,nes nieko nematau ekrane.... gal kas zino koki buda,kaip issiimti visa info is jo...Aciu

          • Silvija Jokubauskiene
            Message 5 of 15 , Aug 4, 2009
              gal yra besimokanciuju ACCA (buhalterinis issilavinimas) Dubline.
              neseniai isisjungiau i sias gretas, butu smagu susirasti bendramoksliu.

            • Tomas Cepaitis
              Message 6 of 15 , Aug 4, 2009
                Sveiki,

                taip galimybe issitraukti info yra, bet paprasciau ir greiciau tai
                paasikinti telefonu. Tad jei reiks pagalbos mano nr 087 9312412

                sekmes,
                Tomas

                2009/8/4 irelande irel <irel_anda@...>:

> [...]
                > padaryti,bet kad naudotis negaliu,nes nieko nematau ekrane.... gal kas zino
                > koki buda,kaip issiimti visa info is jo...Aciu

              • lst456_y
                Message 7 of 15 , Aug 4, 2009
                  Sveikas,
                  Nu, kad laptopas isijungia, tai dar nereiskia, kad jis veikia, ypac jei isejo po apipylimo.
                  Gali juk buti kad tik ventiliatorius uzia.
                  Jei taip butu (laptopas tikrai veikia, tik vidinio ekrano pasvietimas "isejes"), tiesiog pasijungtum isorini monitoriu prie VGA lizdo ir dirbk sau toliau.. Gali pradziai patikrint tokia versija, bet jau labai neitiketinai skamba, kad butu "iskepes" laptopo monitorius.
                  O jeigu "pareje" viduriai, bet kietas diskas su visai Windowsais ir nuotraukom tvarkoj, tai variantas lupti ta diska laukan ir prijungti prie kito kompo.
                  Pradziai nunesk vien isimta diska i kokia taisyklele ir paprasyk patikrinti, ar jisai dar veikia. Jei ne, tai cia jau variantas
                  ekstremalams, praktiskai tuo gali ir baigti, nebent nuotraukos tiek brangios - tada ieskok, kas pakeistu jo kontroleri...
                  Jei veikia, tai paklausi, kiek kainuotu istraukti duomenis, butu paprasciausia.
                  Techninis variantas butu ta diska (jei jis veikia) prikabinti per papildoma perejima prie stalinio kompo kaip papildoma, arba laikinai deti pati diska i kita laptopa (jei diskas to paties interfeiso).
                  O tada jau kopijuosi ka nori issaugoti i isorini nesikli - ar tai DVD koki, ar tai i kortele/USB flash draiva, arba i isorini diska - pagal prieinamuma.

                  Sarunas

                  > turejau kompiuteri, kurio klaviatura uzliejau arbata... isdziuvo,lyg ir viskas buvo gerai...bet po kurio laiko ekranas visiskai pajuodo blia blia blia....nebesitikiu jo susigrazinti,bet labai noreciau is jo issitraukti daug nuotrauku,kt. Kadangi jisai isijungia normaliai,lyg ir  galeciau ta padaryti,bet kad naudotis negaliu,nes nieko nematau ekrane.... gal kas zino koki buda,kaip issiimti visa info is jo...Aciu

                • Algirdas
                  Message 8 of 15 , Aug 4, 2009
                    Labas,

                    Nera ka aiskinti, pajunk monitoriu nuo stcionaraus ir vsio. O jie near jungties, tada skambink tam vaikinui, kuris dave nr

                    sekmes

                    2009/8/4 irelande irel <irel_anda@... <mailto:irel_anda%40yahoo.ie> >:

> [...]
                    > padaryti,bet kad naudotis negaliu,nes nieko nematau ekrane.... gal kas zino
                    > koki buda,kaip issiimti visa info is jo...Aciu

                  • renata sauleviciute
                    Message 9 of 15 , Aug 4, 2009
                      Laba.
                      Yra. As mokausi.Laukiu egzaminu rezultatu uz poros savaiciu.

                      ________________________________
                      gal yra besimokanciuju ACCA (buhalterinis issilavinimas) Dubline.
                      neseniai isisjungiau i sias gretas, butu smagu susirasti bendramoksliu.

                    • martaslt
                      Message 10 of 15 , Aug 5, 2009
                        Jokiu problemu isimti kietaji diska ir nukopijuoti is jo visa informacija, galima ir kompa paziureti, gal dar gyvens.
                        Mano tel. 0857630256
                        Dubline

                        Message 11 of 15 , Aug 5, 2009
                          as tai dar tik pradedancioji.
                          issilaikiau F2 pries menesi, o dabar planuoju F3 laikyt rudeni.

                          kokius egzaminus laikei?kokiam college mokaisi?

                          ________________________________
                          Yra. As mokausi.Laukiu egzaminu rezultatu uz poros savaiciu.

                          ____________ _________ _________ __
                          Message 12 of 15 , Aug 5, 2009
                            Kadangi pas mane su anglu k. prastai, tai norejau tureti kuo maziau kontaktu nuomodamasis auto, tad online buvo man geriausias variantas (+ uztai gauni dar kelis eurus nuolaidos).
                            Visada galvojau kad HERTZ palyginus su kitais yra brangininkai, bet kai istyrinejau viska ka pavyko rasti internete (Dubline), tai pasirode kad HERTZ pigiausiai gaunasi, trim parom kainavo apie 80e, plius pasiima uzstata (nuo kreditines) apie 100e, kuri veliau grazina jei atvarai automobili su pilnu baku benzino, be apibraizymu ir baudu.
                            Online uzsakai, pasirenki masiniuka (as emiau maziausia, Peugeot 307), sumoki, atsispausdini rezervacijos lapa, oro uoste prie centrinio iejimo sedi i ju firmini busiuka kuris nuveza i stovejimo aikstele, ten apiformini popierius ir vualia! O grazinant tik paziurejo kad nebutu nauju apibraizymu (senesni turi buti surasyti uzsakymo lape) ir ar pilnas degalu bakas.
                            Ir dar rekomenduoju, jei neturite kur pasiskolinti - uzsisakykite GPS navigacijos prietaisiuka - nepamainomas dalykas klaidziose ju keliuose!
                            Gero kelio!

                            --- In lithuaniansinireland@yahoogroups.com, "varnagiene" <varnagiene@...> wrote:

                            > sveiki visi.
                            > noreciau paklausti, gal kas zino kur ir kaip nebrangiai issinuomoti automobili Dubline kelioms dienoms?
                            > aciu

                          • giedrius lukosius
                            Message 13 of 15 , Aug 6, 2009
                              Mes nuomavome Budget kompanijoje(yra oro uoste ir centre)14 eu parai(emem 2 parom ford focus 2007, 1.4l).
                               Pagarbiai Giedrius Lukosius

                              ________________________________
> [...]

                              > sveiki visi.
                              > noreciau paklausti, gal kas zino kur ir kaip nebrangiai issinuomoti automobili Dubline kelioms dienoms?

                            • alachka sesialchka
                              Message 14 of 15 , Aug 7, 2009
                                ya, tik issiklausinek visas papildomas priemokas, nes kaina internete vienokia ir gana patraukli buna (25 eur parai), o po to padvigubeja kai ateina laikas moketi.. visokie padangu naudojimo mokeschiai ir t.t. prasideda..

[...]

                                Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com

                              • renata sauleviciute
                                Message 15 of 15 , Aug 9, 2009
                                  As jau issilaikiau F1, F2, F3 praeita rudeni. Si pavasari laikiau F6, F7, F8 - rezultai po savaites!!!
                                  Mokiausi BPP o paskui perejau i Griffith College. ors truputi brangesnis,bet Griftth man patiko labiau.