Re: LTA: RE: SOS: Padekit, patarkit del vaiko. Nebezinau ka daryti

  • Petras G
    Message 1 of 16 , Jun 1, 2009
      Labas,

      tamsta ne taip supratai. Ne uzuojautos cia jieskojau, o konkretaus patarimo. Zinantys zmones patare kreiptis i advokata. Uz tai jiems ir aciu.
      Tamsta sakai, kad sunku patart nepazystant zmoniu, bet tai netrukdo tamstai vadint tuos zmenes kavailiais. Tamsta matyt perkaitai karakumuose bevyniodamas smeli i popierelius.

      ________________________________
      From: Petras G <petrasgri@yahoo. com>
      To: lithuaniansinirelan d@yahoogroups. com
      Date: Thursday, May 28, 2009, 7:28 AM

      aciu uz nuosirdu laiskuti. Jei iki minimumo sumazinus mano norus, liktu
      tik vienas noras - zinoti kaip gyvena mano vaikas, buti tikru, kad jai
      viskas gerai ir nieko netruksta. Bet va buvusioji man arba nieko
      nepasako, arba isvis i kalbas nesileidzia (nekelia ragelio), o ir
      tiketi ja as negaliu. Neturiu jokiu ambiciju palenkti vaika i savo
      puse, tikrai nesiruosiu klausinet kuri is musu labiau myli. Nejuodinau
      ir nejuodinsiu motinos dulrytes akyse. Paaugs ir pati viska supras. Tik
      kol paaugs noreciau, kad nepamirstu, kad esu ir as.
      Taip, bus ir nauja seima ir nauji vaikai, bet vaikai ne daigtai, ju nepakeisi kitais. Neisplesi is sirdies.

      ____________ _________ _________ __
      Message 2 of 16 , Jun 1, 2009
        Sveikas, Petrai !

        labai smagu skaityti, kad tetis deda daug pastangu ir svarbiausia nooori, kad vaikelis turetu teti. Nenuleiskite ranku ! Nuosirdziai linkiu sekmes. Vaikai greitai auga ir viska patys pradeda suprasti, vertinti ir tt. Jusu pastangos BUS ivertintos. Tik reikia laiko. Kai gyvenate atskirai, sunku islaikyti labai artimus ir grazius santykius, bet tikrai imanoma.

        Aplinkui turiu graziu pavyzdziu ( kai teciui suaugusi dukra skambina is kito zemyno, nes ant jos uzkrito didelis voras. Ji issigandusi ir nezino, ka daryti. Tevas del tokio skambucio is proto kraustosi, nes be galo laimingas, kad dukrai ir dabar reikalingas ....)

        Mano tevai issiskyre, kai man buvo 18 metu. Niekada nebuvo geras tetis. Dabar man 41m ir jis zengia zingsnius link manes, bet jau tikrai velu. Zinoma, as ji myliu labai, bet...

        SS

[...]

      • Ema V
        Message 3 of 16 , Jun 1, 2009
          Sveikas Petrai,

          Na, lengva cia mums visiems patarinet, Tau paciam sprest koks tolimesnis veiksmu planas.

          Dar ideja: tai gal slaptai nusifilmuok/isirasyk 1-2 baldymus susisiekt /pasimatyt su dukterimi. Ta medziaga gali Tau veliau praversti, NORS turi zinoti, kad Airijos advokatai nepripazista slaptai filmuotos/irasytos medziagos, tad tavo 3-4 kartas galetu buti oficialus, turi tiesiog pokalbio/susitikimo PRADZIOJE zmona perspeti, kad dabar irasineji ir filmuoji. Veliau advokatai sulygins visas juostas, ivertins tikraja situacija ir t.t. Na, jei eisi per advokatus, turi zinot konkreciai ko Tu sieki, nes kisene jie paplonins, taciau, gali tiketis ir rezultatu savo naudai.

          Sekmes!

          Message 4 of 16 , Jun 14, 2009
            manau reiketu kreiptis i soc.tarnybas. nueikite pirmiausiai i health centr'a. Vaiko teise yra matyti teva. zmona, neleisdama susitikti su vaiku pati gali prarasti teises i vaika