Re: Del darbo patirties skaichiavimo ir lenku

  • artmasalas
    Message 1 of 3 , Jul 19, 2002
      Labas,
      Kas del darbo patirties skaiciavimo, tai tu juk rasai kur ir kiek
      dirbai aplikacijoje ir duoti referencus is darbovieciu. Gali
      pateikti, jei nori ir Sodros knygutes kopijas, bet tada vel reikes
      daryti ju vertimus ir t.t. Taip tat jie kartais skambina,
      patikrindami, ypac paskutines darbovietes. Cia net buvo vienas
      atsitikimas, kad zmogus siek tiek melavo savo aplikacijoje, bet buvo
      susitares su tos istaigos virsininku, kad tas ji uztars. Kai skambino
      is konsulato atsiliepe sekretore, kuri apie tai nieko nezinojo ir
      pasake ko nereikejo, tai zmogus ir gavo neigiama atsakyma.
      Kas del lenku konsulato darbo, tai as apie tai rasiau ir man apie tai
      sake lenkas, kuris uzsiima dokumentu ruosimu del emigracijos i
      Kanada. Jis is sake, kad jei nereikia interviu, tai dokumentu
      tvarkymas trunka iki 12-16 men, o jei reikia interviu - tai iki 3-4
      metu. Ta pati man sake ir kitos dokumentus ruosiancios istaigos. Bet
      siuo metu Kanados ambasada Lenkijoje persikele i naujas patalpas, tai
      gali visko buti, kad gal prieme nauju zmoniu ir darbas pagreites, bet
      cia tik spelione. Be to, kai gavau pranesima, kad mano dokumentai
      perkeliami i Lenkija, tai ten buvo aiskiai parasyta, kad ju
      perkelimas truks 10-12 savaiciu, tai tiek dar galima prailginti
      procesinimo trukme.
      Sekmes
      Arturas

    • rayx_lt
      Message 2 of 3 , Jul 30, 2002
        Stai ka man parase vienas pilietis, kuris tik ka gavo viza:

        "I had applied in Warsaw last november. I received visa in july, so it
        took me about eight months."

        Aisku tai nera jokia taisykle, o be to ir konkreciu detaliu apie
        procesinimo eiga nera, taciau informacija gana optimistine....

        Raimis