HElp

  • Arunas
    Message 1 of 12 , Jun 4, 2013
      sweiki lietuviai kanadoje,
      gal kas gali patarti?domina kazkokiu budu apsigyvent ir dirbti kanadoje,gavau pasiulima is nelabai pazistamo zmogaus,ji is rusijos,dirba idarbinimo agenturoje,toronte arba north yorke,gatve yra dufferin street,ph.nr.4165432466,office nr.202e.tai wa,kol ji pildo visus dokumentus cv ir pan.,randa darbdavi su kuriuo po to suveda del pokalbio ir yra pasirasomas kontraktas ant 2 metu,jei viskas ok... aisku,pries tai jei reikia issiusti 3000doleriu deposita ir kita dali ,2000doleriu turi atiduot dalim po to ,kai pradedi dirbti.pinigai grazinami,tie 3000 avansas,jei i darba nepriima.negrazinami tokiu atveju,jei jus nesutinkate to darbo dirbti....net nezinau,per graziai viskas skamba ir rizikinga siusti pirma tokia dali pinigu,gal kas ka galit patarti,nes nebuvau susidures su tokias dalykais ir bijau nudegt,aciu...:)gal dar galite parasyti ,kaip ten su tom vizom ar galima prasitesti,ar butina gryzt po 2metu?
    • Arunas
      Message 2 of 12 , Jun 5, 2013
        Jei galite atrasykite i mano emaila aarruunas@... Aciukas
      • vaidas74
        Message 3 of 12 , Jun 5, 2013
          tikrai per graziai slamba, as nepasirasyciau. Tos idarbinimo firmeles North Yorke suranda tik surviving temporary jobs, tai jei ir suras koki darbeli (nors netikiu), tai neapsimokes dirbti, nepragyvensi is ju ir tikriausiai dirbtumi nelegaliai be jokiu garantiju.

          Sent from my iPhone

          On 2013-06-05, at 2:58 AM, "Arunas" <aarruunas@...> wrote:

> [...]
          > gal kas gali patarti?domina kazkokiu budu apsigyvent ir dirbti kanadoje,gavau pasiulima is nelabai pazistamo zmogaus,ji is rusijos,dirba idarbinimo agenturoje,toronte arba north yorke,gatve yra dufferin street,ph.nr.4165432466,office nr.202e.tai wa,kol ji pildo visus dokumentus cv ir pan.,randa darbdavi su kuriuo po to suveda del pokalbio ir yra pasirasomas kontraktas ant 2 metu,jei viskas ok... aisku,pries tai jei reikia issiusti 3000doleriu deposita ir kita dali ,2000doleriu turi atiduot dalim po to ,kai pradedi dirbti.pinigai grazinami,tie 3000 avansas,jei i darba nepriima.negrazinami tokiu atveju,jei jus nesutinkate to darbo dirbti....net nezinau,per graziai viskas skamba ir rizikinga siusti pirma tokia dali pinigu,gal kas ka galit patarti,nes nebuvau susidures su tokias dalykais ir bijau nudegt,aciu...:)gal dar galite parasyti ,kaip ten su tom vizom ar galima prasitesti,ar butina gryzt po 2metu?

        • Jonas M.
          Message 4 of 12 , Jun 5, 2013
            Arūnai, niekada nemokėk pinigų avansu, va kada kontraktas bet e-mailu su darbdavio kontaktais , tu jį gausi, tada važiuok, susitik su dardbdaviu, jeigu įsidarbinsi, tada užmokėk;
            visas vizas ir leidimus laisvai prasitęsi ten, jeigu dirbsi

            Message 5 of 12 , Jun 5, 2013
              Siaip kiek zinau, Kanadoje idarbinimo agenturos legaliai negali imti pinigu is darbuotojo uz darbo suradima.

              Andrejus

              ________________________________

              Message 6 of 12 , Jun 5, 2013
                tai visose civilizuotpse šalyse neima, eccept LT

                Message 7 of 12 , Jun 8, 2013
                  o tai ar is vis apsimoka ten vaziuoti,jri tik suriving jobs?tai tu rimtai?KIEK NUOMA MAISTAS IR AR TAIP SUNKU RAST DARBA,LABAI RASISTAI KANADIECIAI?

                  ________________________________

                  Message 8 of 12 , Jun 8, 2013
                    kia as Airijoje pasiryškinau, tai jokio rasizmo ten nera, dabar detaliai, yra toka Monster -tarptautinė paiešku sistema užsiregisruoji ten, man jau 12 metų siunčia pasiūlymus i Angliją ir Airiją, gali registruotis penkiom pozicijom atrodo, pagal visas gauasi pasiūlymus

                    Message 9 of 12 , Jun 8, 2013
                      tik su Canada fokusas tame, kad niekas tavęs nelauks, pakol nuskrisi, nors gal ir klystu, lėktuvai kiekvieną dieną, šiandien gavai gerą pasiūlymą, rytoj jau darbe, tik venk visokių tarpininkų, ti tiesia su darbdaviu šnekėk

                      From: Arunas Skvireckas <aarruunas@...>

                      To: "lithuaniansincanada@yahoogroups.com" <lithuaniansincanada@yahoogroups.com>

                      Date: Saturday, 8 June, 2013, 12:07

                      Message 10 of 12 , Jun 8, 2013
                        gausi  darbą, paimsi avansa apsigyvenimui, viskas bus all rigt

                        From: Jonas M. <jonasmeska@...>

                        To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com

                        Date: Saturday, 8 June, 2013, 13:09

                        From: Arunas Skvireckas <aarruunas@...>

                        To: "lithuaniansincanada@yahoogroups.com" <lithuaniansincanada@yahoogroups.com>

                        Date: Saturday, 8 June, 2013, 12:07

                        Message 11 of 12 , Jun 8, 2013
                          p.s. turėk bent tris pasiūlymus, kad gatvėj neliktum, geriau daugiau, per Monster susiveiksi

                          From: Jonas M. <jonasmeska@...>

                          To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com

                          Date: Saturday, 8 June, 2013, 13:13

                          From: Jonas M. <jonasmeska@...>

                          To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com

                          Date: Saturday, 8 June, 2013, 13:09

                          From: Arunas Skvireckas <aarruunas@...>

                          To: "lithuaniansincanada@yahoogroups.com" <lithuaniansincanada@yahoogroups.com>

                          Date: Saturday, 8 June, 2013, 12:07

                          lithuaniansincanada@yahoogroups.com is not on your Guest List

                          | Approve sender

                          | Approve domain

                          | Approve lithuaniansincanada@yahoogroups.com

                        • Arunas Zelnys
                          Message 12 of 12 , Jun 8, 2013
                            Net nesvajok moketi bent centa.Viskas daroma oficialiai.Ieik i'' kanada ir mes''.Rasi viska nuo a iki z.Tik perspeju-pasedet reikes nemazai.
                            Siaip,tai pinigais cia nesninga,kaip beje ir niekur kitur.Dirbti reikia.Geriau su specialybe.Salis nuotabi.Kultura aukstam lygyje.Gamta fantastiska.
                            sekmes.