Re: [LitCanada] Praðau padëkit :)

  • Andrejus C.
    Message 1 of 12 , Apr 1 6:33 AM
      Nenoriu nuvilti, bet cashiers cia gauna maziau nei $400-$500 per savaite neatskaicius mokesciu (http://alberta.kijiji.ca/r/jobs/cashier-lmo?CatId=45).. Gal kokiam Nunavute, su poliarinem meskutem arba medkirciu stovykloj BC siaurej ir moka dvigubai daugiau. Sis pasiulymas yra per daug geras tokiai pozicijai, todel atrodo itartinai.

      Andrejus