Re: [LitCanada] Praðau padëk it :)

  • Evelina Frolova
    Message 1 of 12 , Mar 28, 2013
      Aciu labai uz pagalba :)

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Arunas Zelnys <aaruncikass@...> wrote:

      > Nevisai man cia aisku.Vertetu patikrinti ta darbdavi.Pabandyk tautieciu paprasyt.Kanados lietuviai ir Kanda ir mes.Tuose saituose Tikri Lietuviai.Viska isaiskins.Taciau nepatingek ir pati pasedet prie kompo.Siaip,jei tai tiesa,tai toks darbas ir salygos startui labai neblogai.Svarbu koja ikelti.Paskui,-cia galimybes neribotos.
      > Sekmes.

    • Andrejus C.
      Message 2 of 12 , Apr 1 6:33 AM
        Nenoriu nuvilti, bet cashiers cia gauna maziau nei $400-$500 per savaite neatskaicius mokesciu (http://alberta.kijiji.ca/r/jobs/cashier-lmo?CatId=45).. Gal kokiam Nunavute, su poliarinem meskutem arba medkirciu stovykloj BC siaurej ir moka dvigubai daugiau. Sis pasiulymas yra per daug geras tokiai pozicijai, todel atrodo itartinai.

        Andrejus