Re: [LitCanada] Praðau padëkit :)

  • Arunas Zelnys
    Message 1 of 12 , Mar 28, 2013
      Nevisai man cia aisku.Vertetu patikrinti ta darbdavi.Pabandyk tautieciu paprasyt.Kanados lietuviai ir Kanda ir mes.Tuose saituose Tikri Lietuviai.Viska isaiskins.Taciau nepatingek ir pati pasedet prie kompo.Siaip,jei tai tiesa,tai toks darbas ir salygos startui labai neblogai.Svarbu koja ikelti.Paskui,-cia galimybes neribotos.
      Sekmes.

      ________________________________
      Norëèiau papraðyti informacijos ið jûsø, að gavau darbo pasiûlymà Kanadoje, cashier pozicijai, atlyginimas 800 usd á savaitæ atskaièius mokesèius, jie apgyvendina ir maitina. Ar to uþtenka normaliai pragyventi Kanadoj? Kaip manote ar apsimoka? Galbût galëèiau iðgirsti kaþkokiø naudingø patarimø? Esu jauna 19 metø mergina, mane visada labai domino Kanada , Jungtinës Valstijos, praðau atsiliepkit,

      Pagarbiai,
      Evelina Frolova

    • Evelina Frolova
      Message 2 of 12 , Mar 28, 2013
        Aciu labai uz pagalba :)

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Arunas Zelnys <aaruncikass@...> wrote:

        > Nevisai man cia aisku.Vertetu patikrinti ta darbdavi.Pabandyk tautieciu paprasyt.Kanados lietuviai ir Kanda ir mes.Tuose saituose Tikri Lietuviai.Viska isaiskins.Taciau nepatingek ir pati pasedet prie kompo.Siaip,jei tai tiesa,tai toks darbas ir salygos startui labai neblogai.Svarbu koja ikelti.Paskui,-cia galimybes neribotos.
> [...]
      • Andrejus C.
        Message 3 of 12 , Apr 1, 2013
          Nenoriu nuvilti, bet cashiers cia gauna maziau nei $400-$500 per savaite neatskaicius mokesciu (http://alberta.kijiji.ca/r/jobs/cashier-lmo?CatId=45).. Gal kokiam Nunavute, su poliarinem meskutem arba medkirciu stovykloj BC siaurej ir moka dvigubai daugiau. Sis pasiulymas yra per daug geras tokiai pozicijai, todel atrodo itartinai.

          Andrejus