  • Raimondas Malinauskas
    Message 1 of 3 , Feb 3 1:52 PM
      Sveiki Visi,
      I mane kreipesi zmogus is Lietuvos prasydamas pagalbos surasti zmogu Kanadoje,bet man sunku kuom nors pagelbeti gyvenant UK,todel kreipiuosi i Jus visus sios grupes narius.Gal pavyktu ka nors issifruoti is turimo adreso,bent koks miestas,valstija-paskui gal butu paprasciau..S.Malinauskaite
      3262 Bossuet st. # 3Mtl  HIN259.Is anksto aciu uz pastangas
      Pagarbiai
      Raimondas Malinauskas

    • Lorena K.
      Message 2 of 3 , Feb 4 6:39 AM
        Gatve 3262 Bossuet  butas#3 miestas- Montréal,Provincija-Quebec Pasto kodas- H1N 2S9,Kanada

        Message 3 of 3 , Feb 24 1:04 AM
          Labai aciu persiusiu info uzklausejui.
          Ray