RE: [LitCanada] Rudens sokiai-Spalio 13d, Lietuviu namu didz saleje su Evelina Anusauskaite

  • Ramune Kaptainiene
    Message 1 of 4 , Sep 5, 2012
      Sveiki, sveiki, Bukite malonus, sakykite prasom, kuriam cia mieste vyks.As atvykstu rugsejo 25 d i Toronta. Mane labai domina visi renginiai, nes Lietuvoje pati organizuoju renginius :) Su pagarbaRamune
      To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
      From: v1das@...
      Date: Wed, 5 Sep 2012 14:12:14 +0000
      Subject: [LitCanada] Rudens sokiai-Spalio 13d, Lietuviu namu didz saleje su Evelina Anusauskaite

      Spalio 13d

      Lietuviu namu didziojoje saleje

      Pradzia 6:30 val

      Vakaro programoje

      - Lietuvos dainininkes Evelinos Anusauskaites koncertas

      - vakariene su vynu

      - sokiai

      - loterija

      Veiks mokomas baras

      Bilieto kaina 45$

      Del bilietu skambinti Teresei 289-814-9823 arba Irenai 905-276-0822

      http://www.kanadoslietuviai.com/naujienos/163/Rudens-Sokiai-Toronte-----/

    • v1das
      Message 2 of 4 , Sep 5, 2012
        p. Ramune - sokiai vyks Toronte :-).

        Message 3 of 4 , Sep 10, 2012
          Labai dziaugiuosi, butinai reikes sudalyvauti :)Lietuvoje pati organizuoju renginius, koncertus, vakarelius, firmu pristatymus. Galbut kam tai gali buti idomu? PagarbiaiRamune Kaptainiene
          To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
          From: v1das@...
          Date: Wed, 5 Sep 2012 20:03:42 +0000