Rudens sokiai-Spalio 13d, Lietuviu namu didz saleje su Evelina Anusauskaite

  • v1das
    Message 1 of 4 , Sep 5, 2012
      Spalio 13d
      Lietuviu namu didziojoje saleje
      Pradzia 6:30 val

      Vakaro programoje
      - Lietuvos dainininkes Evelinos Anusauskaites koncertas
      - vakariene su vynu
      - sokiai
      - loterija

      Veiks mokomas baras
      Bilieto kaina 45$

      Del bilietu skambinti Teresei 289-814-9823 arba Irenai 905-276-0822

      http://www.kanadoslietuviai.com/naujienos/163/Rudens-Sokiai-Toronte-----/
    • Ramune Kaptainiene

        Message 3 of 4 , Sep 5, 2012
          p. Ramune - sokiai vyks Toronte :-).

          Message 4 of 4 , Sep 10, 2012
            Labai dziaugiuosi, butinai reikes sudalyvauti :)Lietuvoje pati organizuoju renginius, koncertus, vakarelius, firmu pristatymus. Galbut kam tai gali buti idomu? PagarbiaiRamune Kaptainiene
            To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
            From: v1das@...
            Date: Wed, 5 Sep 2012 20:03:42 +0000