Re: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

  • Jonas M.
    Message 1 of 21 , Mar 15, 2012
      zinoma, kad gerai, padulkintume jus anglishkai, gerbiamieji

      From: Lorena <lorenux17@...>
      Subject: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??
      To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
      Date: Thursday, 15 March, 2012, 15:04

      Oho nu ir nusiteikimas.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Jonas M." <jonasmeska@...> wrote:

      > Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

    • Jonas M.
      Message 2 of 21 , Mar 15, 2012
        mano mama velnyne jau, pragaro ugnyse dega, visus priekaistus liucifieriui prasau

        From: Andrejus C. <andrejus_c@...>
        To: "lithuaniansincanada@yahoogroups.com" <lithuaniansincanada@yahoogroups.com>
        Date: Thursday, 15 March, 2012, 14:17

        Tada pasiulyciau pradeti nuo elementariu interneto rastingumo kursu. Cia be jokios pasaipos. Keliu dienu, gal keliu savaiciu uzteks kad mazdaug orientuotis kur ir kas. 21 amzius, viskas milzinisku greiciu persimeta i elektronine erdve, ir jei dabar nepasivysi, po to busi beviltiskai atsilikes. Tik noro reikia. Mano seneliui 83 metai, jis jau pora metu kaip susirasineja emailais, narso po dominancius forumus, naujienu svetaines, skambina po visa pasauli savo draugams per skype. Ansktesnes patirties su kompu neturejo. Nemanau, kad kazkam sitoj grupej yra virs 80.
        Tiesiog jei zmogus pats neparodo noro sau padeti, kodel kitiems jis turetu atsirasti?

        ________________________________
        From: Andrejus C. <andrejus_c@...>
        To: "lithuaniansincanada@yahoogroups.com" <lithuaniansincanada@yahoogroups.com>
        Date: Thursday, 15 March, 2012, 13:55

        Kokie klausimai, tokie ir atsakymai dazniausiai. Isitikines, kad zmones linke padeti vieni kitiems, bet jei pats ieskantis pagalbos nesiteikia net i google paieska irasyti klausimo... jau nekalbu apie paieska grupes archyvuose...
        Antra, bendravimas tinkle vis labiau persimeta i socialinius tinklus, emailu grupsai tampa per daug gremezdishki.

        Prisijunk prie lietuviu Kanadoje/Toronte grupiu facebooke, rasi daug pozityviu zmoniu bendravimui ir gal atsakymu i savo klausimus:
        www.facebook.com/groups/96135983250/

        www.facebook.com/profile.php?id=100002089872230

        Andrejus

        From: Ramune Kaptainiene <ramunel@...>