RE: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

  • Jonas M.
    Message 1 of 21 , Mar 15, 2012
      as cia kokias 05 ar 06 metais kazkaip tai atsiradau, na, gyvenu britu salose, irgi emigrantas, bet kaip jie atsakineja zmonems del bet kokios info, tai ispudis toks, kad intelektualai IT susirinko, su paprastais zmonem net nekalba

      Message 2 of 21 , Mar 15, 2012
        Kokie klausimai, tokie ir atsakymai dazniausiai. Isitikines, kad zmones linke padeti vieni kitiems, bet jei pats ieskantis pagalbos nesiteikia net i google paieska irasyti klausimo... jau nekalbu apie paieska grupes archyvuose...
        Antra, bendravimas tinkle vis labiau persimeta i socialinius tinklus, emailu grupsai tampa per daug gremezdishki.

        Prisijunk prie lietuviu Kanadoje/Toronte grupiu facebooke, rasi daug pozityviu zmoniu bendravimui ir gal atsakymu i savo klausimus:
        www.facebook.com/groups/96135983250/

        www.facebook.com/profile.php?id=100002089872230

        Andrejus

        ________________________________

        Message 3 of 21 , Mar 15, 2012
          tai as ir sakau, kad ne visi IT specai kaip jus, gal dar daug kas nezino, kas tas google

          Message 4 of 21 , Mar 15, 2012
            Tada pasiulyciau pradeti nuo elementariu interneto rastingumo kursu. Cia be jokios pasaipos. Keliu dienu, gal keliu savaiciu uzteks kad mazdaug orientuotis kur ir kas. 21 amzius, viskas milzinisku greiciu persimeta i elektronine erdve, ir jei dabar nepasivysi, po to busi beviltiskai atsilikes. Tik noro reikia. Mano seneliui 83 metai, jis jau pora metu kaip susirasineja emailais, narso po dominancius forumus, naujienu svetaines, skambina po visa pasauli savo draugams per skype. Ansktesnes patirties su kompu neturejo. Nemanau, kad kazkam sitoj grupej yra virs 80.
            Tiesiog jei zmogus pats neparodo noro sau padeti, kodel kitiems jis turetu atsirasti?

            ________________________________

            Message 5 of 21 , Mar 15, 2012
              na, zmogus visada zmogus yra, as jau apie 20 metu nete sedziu laisvalaikiu, bet daug dalyku nesuprantu;
              anyway, cia buvo kalba apie demesi, ne apie neta bendrai;
              aciu tau butent uz demesi;
              pagarbiai,
              Jonas Meska

              Message 6 of 21 , Mar 15, 2012
                Oho nu ir nusiteikimas.

                --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Jonas M." <jonasmeska@...> wrote:

                > Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

              • Jonas M.
                Message 7 of 21 , Mar 15, 2012
                  na, as britu salose gyvenu nuo 02, irgi emigrantas, cia Canados liet.saite nuo kokiiu 05-06, zinau ka kalbu

                  > Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

                • vaidas u
                  Message 8 of 21 , Mar 15, 2012
                    gal ir gerai, kad kanadoje tokiu "is britu salos" nedaug.

                    Message 9 of 21 , Mar 15, 2012
                      jei tau reikia demesio, vaziuok pas mama.

                      Message 10 of 21 , Mar 15, 2012
                        zinoma, kad gerai, padulkintume jus anglishkai, gerbiamieji

                        Message 11 of 21 , Mar 15, 2012
                          mano mama velnyne jau, pragaro ugnyse dega, visus priekaistus liucifieriui prasau