Re: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

  • Jonas M.
    Message 1 of 21 , Mar 13, 2012
      Dear Lorena,

      kaip tau niekas nepasake, kad cia lietuviu ciniku koncentratas In Canada;

      Vargelis cia su jais, vis bando bamba persokti, tik juokas ima

      Message 2 of 21 , Mar 13, 2012

> [...]

        > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

      • raimundaslari
        Message 3 of 21 , Mar 13, 2012
          o kodel vargelis..? :D

          Rai

          Message 4 of 21 , Mar 13, 2012
            tai LT ta pati problema, auksciau bambos neishshoksi, jeigu LT liudna del to, tai cia
            til juokas ima is durneliu litovcu

            Message 5 of 21 , Mar 13, 2012
              Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

              > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

            • Ramune Kaptainiene
              Message 6 of 21 , Mar 15, 2012
                Net idomi pasidare Jusu diskusija. O kodel tokia prasta nuomone apie Lietuvius Kanadoje?

                To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
                From: jonasmeska@...
                Date: Tue, 13 Mar 2012 21:05:30 +0000
                Subject: Re: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

                Message 7 of 21 , Mar 15, 2012
                  as cia kokias 05 ar 06 metais kazkaip tai atsiradau, na, gyvenu britu salose, irgi emigrantas, bet kaip jie atsakineja zmonems del bet kokios info, tai ispudis toks, kad intelektualai IT susirinko, su paprastais zmonem net nekalba

                  Message 8 of 21 , Mar 15, 2012
                    Kokie klausimai, tokie ir atsakymai dazniausiai. Isitikines, kad zmones linke padeti vieni kitiems, bet jei pats ieskantis pagalbos nesiteikia net i google paieska irasyti klausimo... jau nekalbu apie paieska grupes archyvuose...
                    Antra, bendravimas tinkle vis labiau persimeta i socialinius tinklus, emailu grupsai tampa per daug gremezdishki.

                    Prisijunk prie lietuviu Kanadoje/Toronte grupiu facebooke, rasi daug pozityviu zmoniu bendravimui ir gal atsakymu i savo klausimus:
                    www.facebook.com/groups/96135983250/

                    www.facebook.com/profile.php?id=100002089872230

                    Andrejus

                    ________________________________

                    Message 9 of 21 , Mar 15, 2012
                      tai as ir sakau, kad ne visi IT specai kaip jus, gal dar daug kas nezino, kas tas google

                      Message 10 of 21 , Mar 15, 2012
                        Tada pasiulyciau pradeti nuo elementariu interneto rastingumo kursu. Cia be jokios pasaipos. Keliu dienu, gal keliu savaiciu uzteks kad mazdaug orientuotis kur ir kas. 21 amzius, viskas milzinisku greiciu persimeta i elektronine erdve, ir jei dabar nepasivysi, po to busi beviltiskai atsilikes. Tik noro reikia. Mano seneliui 83 metai, jis jau pora metu kaip susirasineja emailais, narso po dominancius forumus, naujienu svetaines, skambina po visa pasauli savo draugams per skype. Ansktesnes patirties su kompu neturejo. Nemanau, kad kazkam sitoj grupej yra virs 80.
                        Tiesiog jei zmogus pats neparodo noro sau padeti, kodel kitiems jis turetu atsirasti?

                        ________________________________

                        Message 11 of 21 , Mar 15, 2012
                          na, zmogus visada zmogus yra, as jau apie 20 metu nete sedziu laisvalaikiu, bet daug dalyku nesuprantu;
                          anyway, cia buvo kalba apie demesi, ne apie neta bendrai;
                          aciu tau butent uz demesi;
                          pagarbiai,
                          Jonas Meska

                          Message 12 of 21 , Mar 15, 2012
                            Oho nu ir nusiteikimas.

                            Message 13 of 21 , Mar 15, 2012
                              na, as britu salose gyvenu nuo 02, irgi emigrantas, cia Canados liet.saite nuo kokiiu 05-06, zinau ka kalbu

                              > Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

                            • vaidas u
                              Message 14 of 21 , Mar 15, 2012
                                gal ir gerai, kad kanadoje tokiu "is britu salos" nedaug.

                                Message 15 of 21 , Mar 15, 2012
                                  jei tau reikia demesio, vaziuok pas mama.

                                  Message 16 of 21 , Mar 15, 2012
                                    zinoma, kad gerai, padulkintume jus anglishkai, gerbiamieji

                                    Message 17 of 21 , Mar 15, 2012
                                      mano mama velnyne jau, pragaro ugnyse dega, visus priekaistus liucifieriui prasau