Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

  • raimundaslari
    Message 1 of 21 , Mar 13, 2012
      Labas,

      Dar nera, bet greitai bus... :)

      Cordialement
      Raimundas

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Lorena" <lorenux17@...> wrote:

      > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

    • Jonas M.
      Message 2 of 21 , Mar 13, 2012
        Dear Lorena,

        kaip tau niekas nepasake, kad cia lietuviu ciniku koncentratas In Canada;

        Vargelis cia su jais, vis bando bamba persokti, tik juokas ima

        Message 3 of 21 , Mar 13, 2012

          Message 4 of 21 , Mar 13, 2012
            o kodel vargelis..? :D

            Rai

            Message 5 of 21 , Mar 13, 2012
              tai LT ta pati problema, auksciau bambos neishshoksi, jeigu LT liudna del to, tai cia
              til juokas ima is durneliu litovcu

              Message 6 of 21 , Mar 13, 2012
                Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

                > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

              • Ramune Kaptainiene
                Message 7 of 21 , Mar 15, 2012
                  Net idomi pasidare Jusu diskusija. O kodel tokia prasta nuomone apie Lietuvius Kanadoje?

                  To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
                  From: jonasmeska@...
                  Date: Tue, 13 Mar 2012 21:05:30 +0000
                  Subject: Re: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

                  Message 8 of 21 , Mar 15, 2012
                    as cia kokias 05 ar 06 metais kazkaip tai atsiradau, na, gyvenu britu salose, irgi emigrantas, bet kaip jie atsakineja zmonems del bet kokios info, tai ispudis toks, kad intelektualai IT susirinko, su paprastais zmonem net nekalba

                    Message 9 of 21 , Mar 15, 2012
                      Kokie klausimai, tokie ir atsakymai dazniausiai. Isitikines, kad zmones linke padeti vieni kitiems, bet jei pats ieskantis pagalbos nesiteikia net i google paieska irasyti klausimo... jau nekalbu apie paieska grupes archyvuose...
                      Antra, bendravimas tinkle vis labiau persimeta i socialinius tinklus, emailu grupsai tampa per daug gremezdishki.

                      Prisijunk prie lietuviu Kanadoje/Toronte grupiu facebooke, rasi daug pozityviu zmoniu bendravimui ir gal atsakymu i savo klausimus:
                      www.facebook.com/groups/96135983250/

                      www.facebook.com/profile.php?id=100002089872230

                      Andrejus

                      ________________________________

                      Message 10 of 21 , Mar 15, 2012
                        tai as ir sakau, kad ne visi IT specai kaip jus, gal dar daug kas nezino, kas tas google

                        Message 11 of 21 , Mar 15, 2012
                          Tada pasiulyciau pradeti nuo elementariu interneto rastingumo kursu. Cia be jokios pasaipos. Keliu dienu, gal keliu savaiciu uzteks kad mazdaug orientuotis kur ir kas. 21 amzius, viskas milzinisku greiciu persimeta i elektronine erdve, ir jei dabar nepasivysi, po to busi beviltiskai atsilikes. Tik noro reikia. Mano seneliui 83 metai, jis jau pora metu kaip susirasineja emailais, narso po dominancius forumus, naujienu svetaines, skambina po visa pasauli savo draugams per skype. Ansktesnes patirties su kompu neturejo. Nemanau, kad kazkam sitoj grupej yra virs 80.
                          Tiesiog jei zmogus pats neparodo noro sau padeti, kodel kitiems jis turetu atsirasti?

                          ________________________________

                          Message 12 of 21 , Mar 15, 2012
                            na, zmogus visada zmogus yra, as jau apie 20 metu nete sedziu laisvalaikiu, bet daug dalyku nesuprantu;
                            anyway, cia buvo kalba apie demesi, ne apie neta bendrai;
                            aciu tau butent uz demesi;
                            pagarbiai,
                            Jonas Meska

                            Message 13 of 21 , Mar 15, 2012
                              Oho nu ir nusiteikimas.

                              Message 14 of 21 , Mar 15, 2012
                                na, as britu salose gyvenu nuo 02, irgi emigrantas, cia Canados liet.saite nuo kokiiu 05-06, zinau ka kalbu

                                > Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

                              • vaidas u
                                Message 15 of 21 , Mar 15, 2012
                                  gal ir gerai, kad kanadoje tokiu "is britu salos" nedaug.

                                  Message 16 of 21 , Mar 15, 2012
                                    jei tau reikia demesio, vaziuok pas mama.

                                    Message 17 of 21 , Mar 15, 2012
                                      zinoma, kad gerai, padulkintume jus anglishkai, gerbiamieji

                                      Message 18 of 21 , Mar 15, 2012
                                        mano mama velnyne jau, pragaro ugnyse dega, visus priekaistus liucifieriui prasau