Imigration to Canada

  • edvinasliepinis
    Message 1 of 2 , Jan 11, 2012
      Hello to all,
      I would like to be aware of imigration to Canada, all requirements for imigration, documents need and other details starting from zero. It would be kind if someone would help me with this. If you can help me and answer to my questions, please, write me to p.m.-it would be the best way.

      Sveiki! Noreciau pasidometi, koki siandieniniai reikalavimai emigracijai i Kanada? Kokiu dokumentu reikia, kokius dokumentus reikia tvarkytis Lietuvoje? Noreciau, jog pagelbetu zmones, kurie ismano apie tai. Taip pat, noreciau suzinoti apie savo specialybes perpektyvas.
    • Danguole
      Message 2 of 2 , Feb 1, 2012
        http://www.canadavisa.com/canada-immigration-discussion-board/index.php

        http://www.cic.gc.ca/english/index.asp
        Sie saitai tau pades issiaiskinti kokioje tu esu padetyje ir kokia viza tu gali gauti. Kiekviena situacija yra skirtinga. Sekmes!

        Danguole