Sveiki broliai ir seserys lietuviai! :)

  • marius.akstinas
    Message 1 of 2 , Aug 1 6:51 AM
      Sveiki broliai ir seserys lietuviai.
      Esu naujai prisiregistravæs Jûsø tinklapio narys. Sunkëjant situacijai ant gimtos Lietuvos þemelës vis pagalvoju ar nevertëtø su visa ðeima emigruoti á Kanadà ir pradëti gyvenimà nuo nulio. Jau esu patyræs karèios emigranto duonos (pusæ metø gyvenau Norvegijoje) todël þinau, kad yra ypatingai sunku ásitvirtinti jeigu kaþkas ið paðalies tau nepadeda. Todël bûtø labai malonu jei paraðytumët kokia buvo Jûsø sëkmës istorija, kaip atvykote ir kaip pavyko ásitvirtinti Kanadoje, kaip gavote darbà (ar patys radot ar padëjo draugai)ir pan. Kaip matau ið komentarø , kad aktyviausi yra Vaidas su Kristina :) bûtø malonu jei pasidalintumët savo patirtimi.
      Su pagarba
      vis dar Lietuvoje gyvenantis lietuvis -Marius
    • vaidas u
      Message 2 of 2 , Aug 15 6:00 AM
        Visu istorijos skirtingos, kiekvieno unikali- jei nori daugiau apie tai suzinoti, nepatingek paskaityti forumu, paziurek taip pat "kanada ir mes" puslapi.

        Vaidas