Padekit! Esu Kanadoj ir noriu pasilikt.

  • faustaflora
    Message 1 of 3 , Jul 12, 2011
      Atvykau pakviesta draugo. Jis neplanuoja likti Kanadoj, bet as noriu. Iki rugsejo 1 d. busiu. Kokios galimybes man legaliai pasilkti...... mokslai ar dar kas nors.... labai prasau padekit.... labai labai prasau.... Turiu dukrele 10 metu (ji Lietuvoj dabar). Noriu jai geresnio gyvenimo.... Jei kas galit patarkit, pabendraukim.... rasospievaetagmailtaskascom
      ACIU ACIU ACIU!!!!!!! Is anksto!!!!!
    • vaidas u
      Message 2 of 3 , Jul 13, 2011
        daug patarimu sia tema gali rasti Kanada ir Mes puslapyje.

[...]

      • Kristina
        Message 3 of 3 , Jul 17, 2011
          Neblogas el. pastas nurodytas! :D