Re: [LitCanada] Ar yra lietuviu Montrealyje??

  • vaidas u
    Message 1 of 21 , Dec 21, 2010
      Pabandyk per lietuviu bendruomene Montrealyje.

      Lithuanian Roman Catholic Church

      514-766-5755

      1465, rue de Sève, Montréal, QC H4E 2A8

      Message 2 of 21 , Dec 21, 2010
        Sveiki, as gyvenu Monrealyje jau trejus metus.
        Ir tik viena karta is viso esu sutikus zmogu is Lietuvos..

        2010/12/21 Lorena <lorenux17@...>

        > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau
        > beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

      • raimundaslari
        Message 3 of 21 , Mar 13, 2012
          Labas,

          Dar nera, bet greitai bus... :)

          Cordialement
          Raimundas

          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Lorena" <lorenux17@...> wrote:

          > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

        • Jonas M.
          Message 4 of 21 , Mar 13, 2012
            Dear Lorena,

            kaip tau niekas nepasake, kad cia lietuviu ciniku koncentratas In Canada;

            Vargelis cia su jais, vis bando bamba persokti, tik juokas ima

            Message 5 of 21 , Mar 13, 2012

              Message 6 of 21 , Mar 13, 2012
                o kodel vargelis..? :D

                Rai

                Message 7 of 21 , Mar 13, 2012
                  tai LT ta pati problema, auksciau bambos neishshoksi, jeigu LT liudna del to, tai cia
                  til juokas ima is durneliu litovcu

                  Message 8 of 21 , Mar 13, 2012
                    Blet, ciniku companija kanadoje, jobani litovcai

                    > Butu saunu jei kas atsilieptu,butu labai smagu pabendrauti.Esu cia jau beveik metus laiko,o taip nieko ir nepazystu cia..:((

                  • Ramune Kaptainiene
                    Message 9 of 21 , Mar 15, 2012
                      Net idomi pasidare Jusu diskusija. O kodel tokia prasta nuomone apie Lietuvius Kanadoje?

                      To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
                      From: jonasmeska@...
                      Date: Tue, 13 Mar 2012 21:05:30 +0000
                      Subject: Re: [LitCanada] Re: Ar yra lietuviu Montrealyje??

                      Message 10 of 21 , Mar 15, 2012
                        as cia kokias 05 ar 06 metais kazkaip tai atsiradau, na, gyvenu britu salose, irgi emigrantas, bet kaip jie atsakineja zmonems del bet kokios info, tai ispudis toks, kad intelektualai IT susirinko, su paprastais zmonem net nekalba

                        Message 11 of 21 , Mar 15, 2012
                          Kokie klausimai, tokie ir atsakymai dazniausiai. Isitikines, kad zmones linke padeti vieni kitiems, bet jei pats ieskantis pagalbos nesiteikia net i google paieska irasyti klausimo... jau nekalbu apie paieska grupes archyvuose...
                          Antra, bendravimas tinkle vis labiau persimeta i socialinius tinklus, emailu grupsai tampa per daug gremezdishki.

                          Prisijunk prie lietuviu Kanadoje/Toronte grupiu facebooke, rasi daug pozityviu zmoniu bendravimui ir gal atsakymu i savo klausimus:
                          www.facebook.com/groups/96135983250/

                          www.facebook.com/profile.php?id=100002089872230

                          Andrejus

                          ________________________________

                          Message 12 of 21 , Mar 15, 2012
                            tai as ir sakau, kad ne visi IT specai kaip jus, gal dar daug kas nezino, kas tas google

                            Message 13 of 21 , Mar 15, 2012
                              Tada pasiulyciau pradeti nuo elementariu interneto rastingumo kursu. Cia be jokios pasaipos. Keliu dienu, gal keliu savaiciu uzteks kad mazdaug orientuotis kur ir kas. 21 amzius, viskas milzinisku greiciu persimeta i elektronine erdve, ir jei dabar nepasivysi, po to busi beviltiskai atsilikes. Tik noro reikia. Mano seneliui 83 metai, jis jau pora metu kaip susirasineja emailais, narso po dominancius forumus, naujienu svetaines, skambina po visa pasauli savo draugams per skype. Ansktesnes patirties su kompu neturejo. Nemanau, kad kazkam sitoj grupej yra virs 80.
                              Tiesiog jei zmogus pats neparodo noro sau padeti, kodel kitiems jis turetu atsirasti?

                              ________________________________

                              Message 14 of 21 , Mar 15, 2012
                                na, zmogus visada zmogus yra, as jau apie 20 metu nete sedziu laisvalaikiu, bet daug dalyku nesuprantu;
                                anyway, cia buvo kalba apie demesi, ne apie neta bendrai;
                                aciu tau butent uz demesi;
                                pagarbiai,
                                Jonas Meska

                                Message 15 of 21 , Mar 15, 2012
                                  Oho nu ir nusiteikimas.

                                  Message 16 of 21 , Mar 15, 2012
                                    na, as britu salose gyvenu nuo 02, irgi emigrantas, cia Canados liet.saite nuo kokiiu 05-06, zinau ka kalbu

                                    Message 17 of 21 , Mar 15, 2012
                                      gal ir gerai, kad kanadoje tokiu "is britu salos" nedaug.

                                      Message 18 of 21 , Mar 15, 2012
                                        jei tau reikia demesio, vaziuok pas mama.

                                        Message 19 of 21 , Mar 15, 2012
                                          zinoma, kad gerai, padulkintume jus anglishkai, gerbiamieji

                                          Message 20 of 21 , Mar 15, 2012
                                            mano mama velnyne jau, pragaro ugnyse dega, visus priekaistus liucifieriui prasau