Re: [LitCanada] Sveiki ! bei ta progra ir klausimas :-)

  • deimantaskir
    Message 1 of 3 , Nov 4, 2010
      Mane dabar pastaruoju metu daug kas zavi, nes kai pasaulio daug nemates, tai nauji ispudziai ir norisi kuo daugiau pamatyti :) o konkreciai tai gal gandai apie gerus zmones, grazia gamta, perspektyvas. Del studijavimo, teko truputi pasidomet, bet tas truputis ir yra truputis, tiesiog manau neisgaleciau issimoketi uz mokslus, o sistemos realios nezinau cia del nemokomo mokslo ar bent jau stipendijas (kompensacijas) pagal tavo mokymosi lygi, bet vistiek reiketu ta pradini inasa sumoket, beto draudimai kainuoja, dar visokiu mokesciu yra manau. Kelionei ir menesiui kitam pragyvenimui pradziai tureciau lesu, bet kaip poto butu nenutuokiu :-)