Sveiki Lietuviai

  • enfernis
    Message 1 of 6 , Oct 22, 2010
      Deimantas/Vilnius na as ruosiuosi atvykti pagal programa work holliday kuri jau yra iteisinta lietuvoje,deka sios programos galesiu tireti laikina viza iki 1 metu,veliau galima su darbdavio pagalba pakeisti statusa ir pratesti termina dar iki metu.Bet tai tik planai,dar reikia patekti i sia programa,nes siemet tik 100zmoniu i ja itilps,tikiuosi buti vienas is ju,na o man reikalinga pagalba,kai atvyksiu i Kanada,nezinau kur cia ir kaip kas...butu nuostabu jei atsirastu,koks zmogus su kuriuo galeciau ten prasimusti.
    • jazzy
      Message 2 of 6 , Oct 22, 2010
        Skaiciau apie ta programa, nera taip paprasta kaip atrodo is pirmo zvilgsnio, na bet jei jau busi patvirtintas ir apsispresi i kur vaziuoji tada duok zinot gal ka ir padesim. Kokia specialybe paties?
      • raimundaslari
        Message 3 of 6 , Dec 23, 2011
          Bonjour.

          Est-ce qu'il y a des lituaniens a Quebec..?
          je voudrais bavarder... :)

          Cordialement
        • raimundaslari

            Message 5 of 6 , Dec 23, 2011
              Good evening, bounjour

              I can understant France but I can't talk a lot in French. I am from Toronto.

              Merry Christmas
              Indre

              --
              Dear,

              * *
              stepupphysio
              Scannell Centre of Physiotherapy Excellence
              * *
              Sincerely,
              Physiotherapist
              Indrė Kalnutytė
              647-787-8644
              *

              [image: step up physio.jpg]
              *
            • raimundaslari
              Message 6 of 6 , Mar 13, 2012
                Labas,

                tik dabar pamaciau, kad kazkas gyvas ir atrase... chi chi

                mmm, Toronto, ten Lina Kleiza gali sutikti.. :)

                Cordialement
                Raimundas