emigrate to canada

  • tkelpsaite
    Message 1 of 11 , Mar 17, 2010
      hello,

      Im lithuanian but live for the last 5years in UK, but im thinking about emigrating in to Canada?

      Maby someone can help me?
      What I need to do at firts? How to get all the info about emigrating, documents and tests?.....

      Thanks
    • vaidas u
      Message 2 of 11 , Mar 17, 2010
        Tai per 5 metus pamirsome lietuviskai? Visa informacija per google, search- immigrating to Canada.

        Im lithuanian but live for the last 5years in UK, but im thinking about emigrating in to Canada?

        Maby someone can help me?
        What I need to do at firts? How to get all the info about emigrating, documents and tests?.....

        Thanks

      • Mindaugas Navickas
        Message 3 of 11 , Mar 17, 2010
          Ka tu, Vaidai, lietuviu kalbos imigruojant i Kanada tikrai neprireiks. Bet va anglu kalbos, tai patarciau pasimokyti.
          Na, nebent cia koks UK dialektas naudojamas - "Maby", "im", "firts" :-)

          ________________________________

          Message 4 of 11 , Mar 17, 2010
            Maniau, kad bent lietuviai lietuviams galetu ir lietuviskai parasineti!

            ____________ _________ _________ __

            From: tkelpsaite <tkelpsaite@ yahoo. com>

            To: lithuaniansincanada @yahoogroups. com

            Message 5 of 11 , Mar 18, 2010
              Hello,

              Obviously, *contact your local Canadian embassy/consulate*...
              ideally, after you have viewed their website,
              then make an actual visit to their office
              with an appointment to speak with a 'consular officer'
              (otherwise you will be speaking with a UK national, who really knows nothing
              about Canada).

              You must understand:

              FIRST:

              Of the various Territories and Provinces of Canada,
              *the Province of Quebec*
              (and the name of the capitol city of the province is also named 'Quebec';
              the large city of Montreal is located in the Province of Quebec)
              *is EXCLUSIVELY French-speaking*...

              *IF you are fluent in French, *
              *then you WILL be granted Canadian citizenship (99% certainty !!)*
              and permitted to live in the Province of Quebec (or anywhere else in
              Canada)...

              However, *if you do not speak French, *
              *you will not be allowed to have the Province of Quebec as your initial
              choice of residence *
              (but, you can move there after you arrive in Canada)
              *AND, you must satisfy more-stringent requirements to get to Canada*.

              Now, the government of Canada does not like to hear or say the above
              facts...
              they prefer some long and difficult-to-understand explanation
              of complicated reasonings and requirements...
              But, if you understand the above facts,
              then you will understand the reality of the situation.

              SECOND,

              The easiest and fastest and most secure way to emigrate to Canada
              is to *have a job there BEFORE you get there*...
              No Exceptions !!!
              And: not to go there as a student and expect to stay there...

              THIRD,
              Citizens of Commonwealth countries, have an advantage in emigrating to
              Canada.

              *WARNING !!!*
              *Avoid legal information about Canada that is written in any language except
              English or French...* the other translations will not be correct...

              Good Luck !!!

              PS--most Lithuanians locate to Toronto, or Vancouver, and a few in
              Manitoba/Saskatchewan

              On 17 March 2010 20:24, tkelpsaite <tkelpsaite@...> wrote:

              > hello,
              >
              > Im lithuanian but live for the last 5years in UK, but im thinking about
              > emigrating in to Canada?
              >
              > Maby someone can help me?
              > What I need to do at firts? How to get all the info about emigrating,
              > documents and tests?.....
              >
              > Thanks

            • Dalia
              Message 6 of 11 , Mar 18, 2010
                Sugedinot zmogu:) dabar nei UK dialektu nei lietuviska tarme neberasys:)

                On Wed, Mar 17, 2010 at 7:25 PM, vaidas u <vaidas74@...> wrote:

                > Maniau, kad bent lietuviai lietuviams galetu ir lietuviskai parasineti!
                >
                > --- On Wed, 3/17/10, Mindaugas Navickas <mnavickas@...<mnavickas%40yahoo.com>>
                > wrote:
                >
                > From: Mindaugas Navickas <mnavickas@... <mnavickas%40yahoo.com>>
                >
                > Subject: Re: [LitCanada] emigrate to canada
                > To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>
                > Date: Wednesday, March 17, 2010, 5:57 PM
                >

                > Ka tu, Vaidai, lietuviu kalbos imigruojant i Kanada tikrai neprireiks. Bet
                > va anglu kalbos, tai patarciau pasimokyti.
                >
                > Na, nebent cia koks UK dialektas naudojamas - "Maby", "im", "firts" :-)
                >
                > ____________ _________ _________ __

                Dalia

              • Dalia
                Message 7 of 11 , Mar 18, 2010
                  make an actual visit to "local Canadian embassy" lietuviams tai
                  Lenkijoje!!!!! nera jokio tikslo i konsulata vaziuot tik informacijos
                  susirinkimui. Turbut jau n kartu rasyta, kad viskas prasideda nuo emigrantu
                  biblijos http://www.cic.gc.ca/english/index.asp
                  Visa reikalinga info surasyta cia.

                  TO HAVE A JOB is not the easiest and fastest way...atsiprasau, bet pateikta
                  info man kazkokia plakalyne (gal cia UK national ja pateikia:))))- pradedama
                  ne nuo to galo. Dauguma emigruoja kaip skilled workers. Apie sia progama
                  nurodytame puslapyje suteikta ishsamiausia info. As siulyciau pradeti nuo
                  anglu kalbos ziniu - jei jos tokios kaip pirmoje zinuteje. manau reiktu
                  gerokai jas pagilinti, ishsilaikyti IELTS o tada jau mastyti apie dokumentu
                  pildyma.

                  Cheers

                  On Thu, Mar 18, 2010 at 6:43 AM, Kenmunications <kenmunications@...>wrote:

                  > Hello,
                  >
                  > Obviously, *contact your local Canadian embassy/consulate*...
                  > ideally, after you have viewed their website,
                  > then make an actual visit to their office
                  > with an appointment to speak with a 'consular officer'
                  > (otherwise you will be speaking with a UK national, who really knows
                  > nothing
                  > about Canada).
                  >
                  > You must understand:
                  >
                  > FIRST:
                  >
                  > Of the various Territories and Provinces of Canada,
                  > *the Province of Quebec*
                  > (and the name of the capitol city of the province is also named 'Quebec';
                  > the large city of Montreal is located in the Province of Quebec)
                  > *is EXCLUSIVELY French-speaking*...
                  >
                  > *IF you are fluent in French, *
                  > *then you WILL be granted Canadian citizenship (99% certainty !!)*
                  > and permitted to live in the Province of Quebec (or anywhere else in
                  > Canada)...
                  >
                  > However, *if you do not speak French, *
                  > *you will not be allowed to have the Province of Quebec as your initial
                  > choice of residence *
                  > (but, you can move there after you arrive in Canada)
                  > *AND, you must satisfy more-stringent requirements to get to Canada*.
                  >
                  > Now, the government of Canada does not like to hear or say the above
                  > facts...
                  > they prefer some long and difficult-to-understand explanation
                  > of complicated reasonings and requirements...
                  > But, if you understand the above facts,
                  > then you will understand the reality of the situation.
                  >
                  > SECOND,
                  >
                  > The easiest and fastest and most secure way to emigrate to Canada
                  > is to *have a job there BEFORE you get there*...
                  > No Exceptions !!!
                  > And: not to go there as a student and expect to stay there...
                  >
                  > THIRD,
                  > Citizens of Commonwealth countries, have an advantage in emigrating to
                  > Canada.
                  >
                  > *WARNING !!!*
                  > *Avoid legal information about Canada that is written in any language
                  > except
                  > English or French...* the other translations will not be correct...
                  >
                  > Good Luck !!!

                  > PS--most Lithuanians locate to Toronto, or Vancouver, and a few in
                  > Manitoba/Saskatchewan
                  >

                  > On 17 March 2010 20:24, tkelpsaite <tkelpsaite@...<tkelpsaite%40yahoo.com>>
                  > wrote:
                  >

                  > > hello,
                  > >
                  > > Im lithuanian but live for the last 5years in UK, but im thinking about
                  > > emigrating in to Canada?
                  > >
                  > > Maby someone can help me?
                  > > What I need to do at firts? How to get all the info about emigrating,
                  > > documents and tests?.....
                  > >
                  > > Thanks

                  Dalia

                • virgilijus sumskis
                  Message 8 of 11 , Mar 18, 2010
                    ko jus,broliai ir seses,tautieciai,kabinejates prie zodziu.as irgi niekada nerasau pilnu zodziu ir fraziu.ne for you bet 4 u.

                    Sugedinot zmogu:) dabar nei UK dialektu nei lietuviska tarme neberasys:)

                    On Wed, Mar 17, 2010 at 7:25 PM, vaidas u <vaidas74@...> wrote:

                    > Maniau, kad bent lietuviai lietuviams galetu ir lietuviskai parasineti!
                    >
                    > --- On Wed, 3/17/10, Mindaugas Navickas <mnavickas@...<mnavickas%40yahoo.com>>
                    > wrote:
                    >
                    > From: Mindaugas Navickas <mnavickas@... <mnavickas%40yahoo.com>>
                    >
                    > Subject: Re: [LitCanada] emigrate to canada
                    > To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>
                    > Date: Wednesday, March 17, 2010, 5:57 PM
                    >

                    > Ka tu, Vaidai, lietuviu kalbos imigruojant i Kanada tikrai neprireiks. Bet
                    > va anglu kalbos, tai patarciau pasimokyti.
                    >
                    > Na, nebent cia koks UK dialektas naudojamas - "Maby", "im", "firts" :-)
                    >
                    > ____________ _________ _________ __

                    Dalia

                  • Dalia
                    Message 9 of 11 , Mar 24, 2010
                      Aciu, man kaip ir pozna jau situo patarimu vadovautis:) Sutinku kad Europoj
                      visada arciau namu, atmosfera artimesne dusiai, ir nemanau, kad saipomes is
                      klausimu, tiesiog lietuviams galima informacijos prasyti ir teikti lietuviu
                      kalba.

                      On Wed, Mar 24, 2010 at 11:05 AM, evaldas paunksnis <reidefka@...>wrote:

                      > Kazkoks slamstas sitoj grupej, nors patartumet tautieciams o ne p%$*&�"^%$
                      > rasinetumet!
                      > Matyt dauguma cia tik vaikigaliu, patys vos lemenat angliskai tikriausiai.
                      > Juokas ima paskaicius cia tuos komentarus, komiksai vieni...
                      > To: Dalia- Ner ko ten varyt i ta Kanada. Patikekit manim, geriau nei
                      > Europoj tikrai nera. Nebent begat nuo saves.....
                      > Jokiu lygiu teisiu ten nesitikekit, nebent pinigu turit kaip sieno. UK
                      > gyvent tikrai pigiau ir patogiau nei Kanadoj. Na, gamta gal ir nieko, bet ir
                      > cia gali jos paziuret i valias ir dargi saugiai BBQ issikept kempinge...
                      >

                      > """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
                      > NOTICE
                      > THIS E-MAIL IS INTENDED ONLY FOR THE USE OF THE INDIVIDUAL OR ENTITY TO
                      > WHICH IT IS ADDRESSED AND MAY CONTAIN INFORMATION THAT IS PRIVILEGED,
                      > CONFIDENTIAL AND EXEMPT FROM DISCLOSURE UNDER APPLICABLE LAW. ANY
                      > INADVERTENT RECEIPT BY YOU OF SUCH CONFIDENTIAL INFORMATION IS NOT INTENDED
                      > TO CONSTITUTE A WAIVER OF ANY PRIVILEGE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS
                      > COMMUNICATION IN ERROR, PLEASE NOTIFY US IMMEDIATELY AT
                      > arts_united@... <arts_united%40yahoo.co.uk> , AND DELETE THE
                      > ORIGINAL MESSAGE FROM YOUR COMPUTER. THANK YOU.
                      >
                      > ________________________________

                      Dalia

                    • yeronimas
                      Message 10 of 11 , Mar 29, 2010
                        As pilnai sutinku kad Anglijoj geriau ir pigiau. Gyveni sau parke miesto centre ir gulbes ant BBQ uzmetes kepi saugiai...

                        Plius jokiu nekilnojamo turto mokesciu. Lafa tiesiog :)

                        http://www.lrytas.lt/-12698486621268661294-emigrantai-i%C5%A1-ryt%C5%B3-europos-anglijoje-okupavo-miesto-park%C4%85-skerd%C5%BEia-ir-valgo-gulbes.htm

                        > Kazkoks slamstas sitoj grupej, nors patartumet tautieciams o ne p%$*&£"^%$ rasinetumet!
                        > Matyt dauguma cia tik vaikigaliu, patys vos lemenat angliskai tikriausiai. Juokas ima paskaicius cia tuos komentarus, komiksai vieni...
                        > To: Dalia- Ner ko ten varyt i ta Kanada. Patikekit manim, geriau nei Europoj tikrai nera. Nebent begat nuo saves.....
                        > Jokiu lygiu teisiu ten nesitikekit, nebent pinigu turit kaip sieno. UK gyvent tikrai pigiau ir patogiau nei Kanadoj. Na, gamta gal ir nieko, bet ir cia gali jos paziuret i valias ir dargi saugiai BBQ issikept kempinge...

                        > NOTICE
                        > THIS E-MAIL IS INTENDED ONLY FOR THE USE OF THE INDIVIDUAL OR ENTITY TO WHICH IT IS ADDRESSED AND MAY CONTAIN INFORMATION THAT IS PRIVILEGED, CONFIDENTIAL AND EXEMPT FROM DISCLOSURE UNDER APPLICABLE LAW. ANY INADVERTENT RECEIPT BY YOU OF SUCH CONFIDENTIAL INFORMATION IS NOT INTENDED TO CONSTITUTE A WAIVER OF ANY PRIVILEGE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS COMMUNICATION IN ERROR, PLEASE NOTIFY US IMMEDIATELY AT arts_united@ yahoo.co. uk , AND DELETE THE ORIGINAL MESSAGE FROM YOUR COMPUTER. THANK YOU.

                      • jazzy
                        Message 11 of 11 , Apr 9, 2010
                          Amzina diskusija kur geriau...vieniems US, kitiem UK, kitiem ir Balbieriskyje gerai. Kaip sakoma gerai kur musu nera. Atvaziuos pamatys, nepatiks gales vaziuoti kitur, dabar sienos praktiskai visur atviros vaziuok kur nori zmogau:)