Re: [LitCanada] kas tai per salis

  • Dalia
    Message 1 of 5 , Aug 13, 2009
      Mes dar negyvenam, bet kaip tik kelsimes sausio menesi - dabar ieskom busto,
      jei kas domina, rasyk tiesiogiai mixdali@...

      2009/8/14 Danguole <lietuvossky@...>

> [...]
      >
      > Danguole
      >
      > --- On Thu, 8/13/09, Andrejus C. <andrejus_c@...<andrejus_c%40yahoo.ca>>
      > wrote:
      >
      > From: Andrejus C. <andrejus_c@... <andrejus_c%40yahoo.ca>>
      > Subject: Re: [LitCanada] kas tai per salis
      > To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>
      > Date: Thursday, August 13, 2009, 9:10 AM
      >

      > Verta.
      > Kas del aprasymo, tai geriau viena karta pamatyti, nei 100 kartu isgirsti.
      > Mano patarimas - atvaziuokit kokiai savaitei-dviem ir apsizvalgykit.

      Dalia
      mixdali@...
      + 370 610 26326

    • Edita Gudaitienë
      Message 2 of 5 , Aug 17, 2009
        Zr. nuoroda ..http://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

        Siais kriziu laikais kazkas is krizes paimtu tik pakrizena.... :):):)
        Tas kazkas - kietas zemaitis Peckaittis !!!!!!!!

        Edita