Re: [LitCanada] kas tai per salis

  • Danguole
    Message 1 of 5 , Aug 13 4:43 PM
      Gal kas nors is jusu Vankuveryje gyvenat? As ten kelsiuosi sausio men. Atsiliepkit! Noreciau uzduoti keleta klausimu apie butu ieskojima.

      Danguole

      Message 2 of 5 , Aug 13 10:53 PM
        Mes dar negyvenam, bet kaip tik kelsimes sausio menesi - dabar ieskom busto,
        jei kas domina, rasyk tiesiogiai mixdali@...

        2009/8/14 Danguole <lietuvossky@...>

> [...]
        >
        > Danguole
        >
        > --- On Thu, 8/13/09, Andrejus C. <andrejus_c@...<andrejus_c%40yahoo.ca>>
        > wrote:
        >
        > From: Andrejus C. <andrejus_c@... <andrejus_c%40yahoo.ca>>
        > Subject: Re: [LitCanada] kas tai per salis
        > To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>
        > Date: Thursday, August 13, 2009, 9:10 AM
        >

        > Verta.
        > Kas del aprasymo, tai geriau viena karta pamatyti, nei 100 kartu isgirsti.
        > Mano patarimas - atvaziuokit kokiai savaitei-dviem ir apsizvalgykit.

        mixdali@...
        + 370 610 26326

      • Edita Gudaitienë
        Message 3 of 5 , Aug 17 4:00 AM
          Zr. nuoroda ..http://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

          Siais kriziu laikais kazkas is krizes paimtu tik pakrizena.... :):):)
          Tas kazkas - kietas zemaitis Peckaittis !!!!!!!!

          Edita