kas tai per salis

  • rasajuryte
    Message 1 of 5 , Aug 12, 2009
      Sveiki!
      jau 5-eri metai gyvenu Anglijoj- nesiskundziu visai man cia gerai :-)
      bet manasis paskutiniu metu be perstojo kalba apie Kanada...bando ikalbet persikelt i ta krasta. Nieko nezinau apie ta sali... gal galit brukstelt keleta zodeliu kas tai per salis ir ar verta ten keltis...
      aciu
    • Andrejus C.
      Message 2 of 5 , Aug 13, 2009
        Verta.
        Kas del aprasymo, tai geriau viena karta pamatyti, nei 100 kartu isgirsti. Mano patarimas - atvaziuokit kokiai savaitei-dviem ir apsizvalgykit.

        ________________________________
[...]

      • Danguole
        Message 3 of 5 , Aug 13, 2009
          Gal kas nors is jusu Vankuveryje gyvenat? As ten kelsiuosi sausio men. Atsiliepkit! Noreciau uzduoti keleta klausimu apie butu ieskojima.

          Danguole

          ____________ _________ _________ __
[...]

          The new Internet Explorer® 8 - Faster, safer, easier. Optimized for Yahoo! Get it Now for Free! at http://downloads. yahoo.com/ ca/internetexplo rer/

        • Dalia
          Message 4 of 5 , Aug 13, 2009
            Mes dar negyvenam, bet kaip tik kelsimes sausio menesi - dabar ieskom busto,
            jei kas domina, rasyk tiesiogiai mixdali@...

            2009/8/14 Danguole <lietuvossky@...>

> [...]
            >
            > Danguole
            >
            > --- On Thu, 8/13/09, Andrejus C. <andrejus_c@...<andrejus_c%40yahoo.ca>>
            > wrote:
            >
            > From: Andrejus C. <andrejus_c@... <andrejus_c%40yahoo.ca>>
            > Subject: Re: [LitCanada] kas tai per salis
            > To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>
            > Date: Thursday, August 13, 2009, 9:10 AM
            >

            > Verta.
            > Kas del aprasymo, tai geriau viena karta pamatyti, nei 100 kartu isgirsti.
            > Mano patarimas - atvaziuokit kokiai savaitei-dviem ir apsizvalgykit.

            mixdali@...
            + 370 610 26326

          • Edita Gudaitienë
            Message 5 of 5 , Aug 17, 2009
              Zr. nuoroda ..http://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

              Siais kriziu laikais kazkas is krizes paimtu tik pakrizena.... :):):)
              Tas kazkas - kietas zemaitis Peckaittis !!!!!!!!

              Edita