Re: Lietuviska TV per palydova Siaures Amerikoje

  • v1das
    Message 1 of 7 , Jun 30, 2009
      Valio!

      Yeronimai - labai labai didelis dekui. Po visu vargu, pagaliau teisingai nukreipiau antena ir dabar jau ziuriu LTV World - dabar kaip tik rodo Panorama. Kol kas signalas nelabai stiprus - apie 40%,
      bet dabar svarbiausia isitikinau kad rodo ir kad pagauti imanoma :-).
      Veliau pabandysiu pagauti stipresni signala.

      Kad kiti dabar zinotu:
      - Pagauti daug daug sunkiau nei Bell.
      - As radau skirtinga informacija internete kaip reikia LNB nustatyti. As buvau nustates kaip "Single, 10750", bet reikejo "Universal: 9750/10600", kas atitinka uzrasa ant mano LNB dezutes - aciu Yeronimui kad parasei apie tai.
      - Nelabai as supratau is pat pradziu kas tie transponderiai, bet suradau kur pasirinkti, tai TP setting. Ir dabar mano satelitas pagauna tik kai kuriuos TP, taip kad svarbu kai gaudai nustatyti viena is tu 2 transponderiu kuriuos Yeronimas nurode.
      - Pasitiketi vien tik "sat finderiu" negalima - bent jau man taip buvo. Man seima sauke is apacios (nuo televizoriaus) koki signalo stipruma rodo ir jis ne visada atitiko!!!
      - Man surado apie 600 kanalu. Bet daug kanalu pakartota daug kartu. Is pradziu suradau LTV World, ir jo nerode. Bet kita versija to paties kanalo (panasu kad kitas TP) rode :-).
      - Dabar Lietuvoje naktis, bet programa vis tiek transliuojama, as buvau suprates kad vakarais nieko nerodo.

      Aciu dar karta Yeronimai - skolingas as tau alaus!

      Visiems kitiems kaina:
      lekste 60$
      deze 150$ turbut arba pigiau
      RG6 kabelis dabar dideliame isparavime cia (250feet, 10$, http://www.thesource.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&catalog=Online&category=CoaxCable&product=2788134)