Re: [LitCanada] Re: Aukstasis mokslas Kanadoje.

  • Andrejus C.
    Message 1 of 16 , Jun 11, 2009
      cia tas pats kaip paklausti, "kaip tu manai, kaip as vairuoju pastudijaves keliu eismo taisykles"...
      pagooglink "mock toefl test" ar "mock ielts test" yra pilna resursu tinkle, ir pabandyk pats, bent jau mazdaug isivaizduosi kaip tie testai atrodo. O siaip nepriklausomai nuo anglu kalbos lygio, nueik i specializuotus kursus, kur ruosia siems testams (kiek zinau, Vilniuj turetum rasti be problemu), nes jie yra labai specifiniai ir reikia zinoti kaip juos daryti.

      ________________________________
      Message 2 of 16 , Jun 12, 2009
        man buvo tokia situacija tai toefl 50% tik surinkau. Reikejo i anglu kalbos mokykla vaikscioti. Gali testa bandyti ir LT, tiesa kaainuoja pinigu bet bent zinosi ka toliau daryti
      • Zana Corbett
        Message 3 of 16 , Jun 13, 2009
          Toefl gali issilaikyti laisvai po vidurines. taciau kaip buvo rasyta
          anskciau tai labai specifinis testas, todel geriau eiti i kursus.
          Ten duos pavizdziu ir patart ka reiktu stiprinti.
          Dazniausiai stojant Kanadoje turi turi ne maziau nei 20 balu is kiekvienos
          sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....

          Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

          2009/6/12 maksasm <martynasm@...>

          > man buvo tokia situacija tai toefl 50% tik surinkau. Reikejo i anglu kalbos
          > mokykla vaikscioti. Gali testa bandyti ir LT, tiesa kaainuoja pinigu bet
          > bent zinosi ka toliau daryti

        • yeronimas
          Message 4 of 16 , Jun 18, 2009
            As manau reiketu zengti zingsni atgal.
            Visu pirma reiketu pasidometi ar universitetai isvis priima musu vidurines issilavinima. Mano pazistamas pabaiges mokykla turejo eiti cia atgal i vidurine mokykla ir mokesi 2 metus kad gauti kazka panasaus i 12 klasiu diploma ir tik po to su juo istojo i York university.
            Taigi mano nuomone geriausias varijantas butu pradeti mokslus butent Lietuvoje. Igavus tarkim kompiuterijos specialybe plius pora metu patyrimo gali puikiausiai integruotis kur nori.
            Nesuprantu kodel lietuviai patys save nusivertina. Nera lietuvos mokslas tokios jau zemos kokybes kaip visi isivaizduoja. As savo magistro Radioelektronikos diploma is KTU vertinu auksciau nei bendradarbio Toronto University diploma (beje ir uzdirbu daugiau). Dirbame software development srity beje.
            Kam vargti, moketi kruvas pinigu mokslams, baigti universiteta su didziule skola ir po to vis tiek sunku gauti darba jei nesi niekur dirbes studiju metais. Patikekit, zinau ka kalbu, bendradarbes sunus siemet pabaige ir pish, keli menesiai nieko negauna, nusprende vaziuot i europa, ten pabandyti laime.

            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Zana Corbett <zanuzele@...> wrote:

> [...]
            > sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....
            >
            > Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

          • Saulius Rackauskas
            Message 5 of 16 , Jun 18, 2009
              Originali mintis.Pabaigti 1-2 kursus Lietuvoje ir bestudijuojant ieskotis mainu programu su Kanada,taiipat ieskotis ir stipendijos tenai

              Mit freundlichen Grussen
              Warm wisches
              Saulius Rackauskas

              To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
              From: yeronimas@...
              Date: Thu, 18 Jun 2009 19:11:03 +0000

              Message 6 of 16 , Jun 18, 2009
                Mano manymu, konkrecios salies diplomas reikalingas butent toje salyje. Jei planuoji gyventi Kanadoje - tai vienas dalykas, bet jei tik nori atvaziuoti cia pasimokyt ir grizti i LT, tai nematau prasmes...Aisku, tai priklauso, kokiu tikslu sieki.

                From: yeronimas@...
                Date: Thu, 18 Jun 2009 19:11:03 +0000

> [...]

                > sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....
                >
                > Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

              • Renata
                Message 7 of 16 , Jul 7, 2009
                  oficialus TOEFL pvz.:
                  http://www.ets.org/portal/site/ets/menuitem.1488512ecfd5b8849a77b13bc3921509/?vgnextoid=00c534d0459c9110VgnVCM10000022f95190RCRD&vgnextchannel=ab16197a484f4010VgnVCM10000022f95190RCRD

                  Spaudi ant *Accept Terms and
                  Conditions*<http://www.ets.org/Media/Tests/TOEFL/exe/toeflSample.exe>
                  ir
                  parsisiuncia.

                  2009/6/11 Andrejus C. <andrejus_c@...>

> [...]
                  > kur ruosia siems testams (kiek zinau, Vilniuj turetum rasti be problemu),
                  > nes jie yra labai specifiniai ir reikia zinoti kaip juos daryti.

                  Renata Jancoraite