Aukstasis mokslas Kanadoje.

  • samsungas111
    Message 1 of 16 , Jun 8, 2009
      Sveiki, visi.
      Esu vidurines mokyklos mokinys, Lietuvoje. Baiges mokykla labai noriu testi savo mokslus Kalgaryje. Tik net neisivaizduoju, kokius formalumus reiketu sutvarkyti, kad galeciau mokintis. Na zinau, kad reikia studento vizos ir geru vidurines balu. Taigi kaip matot, mano zinios labai menkos. Bukit geri, padekit.
      Laukiu naujienu.
      Aciu is anksto :)
    • Andrejus C.
      Message 2 of 16 , Jun 8, 2009
        hi,

        Dar nepamirsk daug daug daug pinigu..mokslams ir pragyvenimui. Uzsenieciams mokslas cia gana brangus, tad siuo atveju studijos ES yra daug prieinamesnes.
        Kas liecia formalumus, tai nieko per daug sudetingo but neturetu - ziuri konkretu koledza/univera, ko jie reikalauja ir siunti savo dokus + TOEFL/IELTS balus. Kai priims, eini i ambasada ir prasai student visa.

        Ishsistudijuok pradziai info cia: http://www.cic.gc.ca/english/study/index.asp + pasiziurek tave dominanciu univeru websaituose info uzsienio studentams.

        Message 3 of 16 , Jun 8, 2009
          Mhm. Aisku. Aciu labai.
          O, kiek mazdaug pinigu per menesi reiketu gyvenant Kalgaryje? Na per daug nelepinant saves.

          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Andrejus C." <andrejus_c@...> wrote:

> [...]
          > Kas liecia formalumus, tai nieko per daug sudetingo but neturetu - ziuri konkretu koledza/univera, ko jie reikalauja ir siunti savo dokus + TOEFL/IELTS balus. Kai priims, eini i ambasada ir prasai student visa.

        • Raymond Vedegys
          Message 4 of 16 , Jun 8, 2009
            Vietiniai studentai daznai ima paskola pragyvenimui standartiskai ji buna
            apie 1500 CAD per menesi.
            (buto muoma apie 500, maistas 500, transportas ir kitos islaidos dar 500).
            Kalgaris - vienas is brangesniu miestu pagal pravyvenimo islaidas.
            Mokslu kainos gali buti skirtingos priklausomai nuo specilaybes. Vienas
            kanadietis studentas (jis berods sudijavo kazka apie GIS, jei gerai
            atsimenu) kazkada man sake kad jam mokslai ir knygos kainuoja apie 6000 -
            7000 per metus. Uzsienio studentams tos kainos yra daug didesnes -
            konkretesne informacija galbut galima rasti universitetu web puslapiuose
            arba tiesiog pasiskambinus jiems.

            2009/6/8 samsungas111 <samsungas111@...>

> [...]
            > http://www.cic.gc.ca/english/study/index.asp + pasiziurek tave dominanciu
            > univeru websaituose info uzsienio studentams.

          • samsungas111
            Message 5 of 16 , Jun 9, 2009
              Mhm, aisku... Aciu :)
              O gal kas nors is jusu yra laikes ta TOELF anglu kalbos testa?
              Girdejau, kad jis labai sunkus. Bet ar gandai atitinka tikrove?

              --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Raymond Vedegys <raymond.vedegys@...> wrote:

> [...]
              > 7000 per metus. Uzsienio studentams tos kainos yra daug didesnes -
              > konkretesne informacija galbut galima rasti universitetu web puslapiuose

            • jazzyak47
              Message 6 of 16 , Jun 10, 2009
                Jei moki kalba tai nesunkus.
              • samsungas111
                Message 7 of 16 , Jun 11, 2009
                  Na, o pavyzdziui baigus vidurines mokyklos anglu kursa kokiam 9-netui? imanoma islaikyt?

                  --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "jazzyak47" <jazzyak47@...> wrote:

                  > Jei moki kalba tai nesunkus.

                • Kriste
                  Message 8 of 16 , Jun 11, 2009
                    ne islaikyme esme, o tai kad kiekvienas universitetas reikalauja skirtingu balu.

                    As turejau Toefel testa laikyt 3 metus anglu mokykloj prasimokius ir patikek manim anglu mano buvo auksto lygio, bet vos vos surinkau pakankamai balu kad istociau i Toronto Universiteta. Gali labai gerai moketi gramatika arba skaityti, bet nesurinksi pakankamai balu rasant rasini ir snipst. Bet aisku, nenoriu gasdint, kai kurie universitetai turi savo anglu kalbos testus.

                    Taip kad priklauso nuo to i koki universiteta stosi. Pradek skaityti universitetu tinklapiuose pateikta informacija. Visi reikalavimai ten bus isdestyti.

                    Sekmes.

                    Na, o pavyzdziui baigus vidurines mokyklos anglu kursa kokiam 9-netui? imanoma islaikyt?

                    --- In lithuaniansincanada @yahoogroups. com, "jazzyak47" <jazzyak47@. ..> wrote:

                    > Jei moki kalba tai nesunkus.

                  • Raymond Vedegys
                    Message 9 of 16 , Jun 11, 2009
                      Egzamina islaikyti, tai tik maza reikalo puse...
                      Tu juk ruosiesi studijuoti universitete, ar ne? Pagalvok ar turimu ziniu
                      uzteks aiskiai suprasti kad ir aukstosios matematikos kursa anglu kalba.
                      Pabandyk paskaityti kokias nors istraukas is vadovelio ir jei matysi, kad
                      reikia zodyno, gal geriau dar pasitobulinti kalbos igudzius. Stidijuoti
                      aukstojoje mokykloje, tai ne parduotuveje dsros parasyti ar kelio
                      pasiklausti - reikia gerokai daugiau ziniu kad suprasti visa terminologija.

                      2009/6/11 samsungas111 <samsungas111@...>

                      > Na, o pavyzdziui baigus vidurines mokyklos anglu kursa kokiam 9-netui?
                      > imanoma islaikyt?
                      >
                      > --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com<lithuaniansincanada%40yahoogroups.com>,

                    • Andrejus C.
                      Message 10 of 16 , Jun 11, 2009
                        cia tas pats kaip paklausti, "kaip tu manai, kaip as vairuoju pastudijaves keliu eismo taisykles"...
                        pagooglink "mock toefl test" ar "mock ielts test" yra pilna resursu tinkle, ir pabandyk pats, bent jau mazdaug isivaizduosi kaip tie testai atrodo. O siaip nepriklausomai nuo anglu kalbos lygio, nueik i specializuotus kursus, kur ruosia siems testams (kiek zinau, Vilniuj turetum rasti be problemu), nes jie yra labai specifiniai ir reikia zinoti kaip juos daryti.

                        ________________________________
                        Na, o pavyzdziui baigus vidurines mokyklos anglu kursa kokiam 9-netui? imanoma islaikyt?

                        --- In lithuaniansincanada @yahoogroups. com, "jazzyak47" <jazzyak47@. ..> wrote:

                        > Jei moki kalba tai nesunkus.

                      • maksasm
                        Message 11 of 16 , Jun 12, 2009
                          man buvo tokia situacija tai toefl 50% tik surinkau. Reikejo i anglu kalbos mokykla vaikscioti. Gali testa bandyti ir LT, tiesa kaainuoja pinigu bet bent zinosi ka toliau daryti
                        • Zana Corbett
                          Message 12 of 16 , Jun 13, 2009
                            Toefl gali issilaikyti laisvai po vidurines. taciau kaip buvo rasyta
                            anskciau tai labai specifinis testas, todel geriau eiti i kursus.
                            Ten duos pavizdziu ir patart ka reiktu stiprinti.
                            Dazniausiai stojant Kanadoje turi turi ne maziau nei 20 balu is kiekvienos
                            sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....

                            Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

                            2009/6/12 maksasm <martynasm@...>

                            > man buvo tokia situacija tai toefl 50% tik surinkau. Reikejo i anglu kalbos
                            > mokykla vaikscioti. Gali testa bandyti ir LT, tiesa kaainuoja pinigu bet
                            > bent zinosi ka toliau daryti

                          • yeronimas
                            Message 13 of 16 , Jun 18, 2009
                              As manau reiketu zengti zingsni atgal.
                              Visu pirma reiketu pasidometi ar universitetai isvis priima musu vidurines issilavinima. Mano pazistamas pabaiges mokykla turejo eiti cia atgal i vidurine mokykla ir mokesi 2 metus kad gauti kazka panasaus i 12 klasiu diploma ir tik po to su juo istojo i York university.
                              Taigi mano nuomone geriausias varijantas butu pradeti mokslus butent Lietuvoje. Igavus tarkim kompiuterijos specialybe plius pora metu patyrimo gali puikiausiai integruotis kur nori.
                              Nesuprantu kodel lietuviai patys save nusivertina. Nera lietuvos mokslas tokios jau zemos kokybes kaip visi isivaizduoja. As savo magistro Radioelektronikos diploma is KTU vertinu auksciau nei bendradarbio Toronto University diploma (beje ir uzdirbu daugiau). Dirbame software development srity beje.
                              Kam vargti, moketi kruvas pinigu mokslams, baigti universiteta su didziule skola ir po to vis tiek sunku gauti darba jei nesi niekur dirbes studiju metais. Patikekit, zinau ka kalbu, bendradarbes sunus siemet pabaige ir pish, keli menesiai nieko negauna, nusprende vaziuot i europa, ten pabandyti laime.

                              --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Zana Corbett <zanuzele@...> wrote:

> [...]
                              > sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....
                              >
                              > Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

                            • Saulius Rackauskas
                              Message 14 of 16 , Jun 18, 2009
                                Originali mintis.Pabaigti 1-2 kursus Lietuvoje ir bestudijuojant ieskotis mainu programu su Kanada,taiipat ieskotis ir stipendijos tenai

                                Mit freundlichen Grussen
                                Warm wisches
                                Saulius Rackauskas

                                To: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
                                From: yeronimas@...
                                Date: Thu, 18 Jun 2009 19:11:03 +0000

                                Message 15 of 16 , Jun 18, 2009
                                  Mano manymu, konkrecios salies diplomas reikalingas butent toje salyje. Jei planuoji gyventi Kanadoje - tai vienas dalykas, bet jei tik nori atvaziuoti cia pasimokyt ir grizti i LT, tai nematau prasmes...Aisku, tai priklauso, kokiu tikslu sieki.

                                  From: yeronimas@...
                                  Date: Thu, 18 Jun 2009 19:11:03 +0000

> [...]

                                  > sekcijos, o bendras balas priklauso nuo specialybes ir univero....
                                  >
                                  > Islaikyti toefli virs 80 balu nera sunku, bet pasiruosimas reikalingas....

                                • Renata
                                  Message 16 of 16 , Jul 7, 2009
                                    oficialus TOEFL pvz.:
                                    http://www.ets.org/portal/site/ets/menuitem.1488512ecfd5b8849a77b13bc3921509/?vgnextoid=00c534d0459c9110VgnVCM10000022f95190RCRD&vgnextchannel=ab16197a484f4010VgnVCM10000022f95190RCRD

                                    Spaudi ant *Accept Terms and
                                    Conditions*<http://www.ets.org/Media/Tests/TOEFL/exe/toeflSample.exe>
                                    ir
                                    parsisiuncia.

                                    2009/6/11 Andrejus C. <andrejus_c@...>

> [...]
                                    > kur ruosia siems testams (kiek zinau, Vilniuj turetum rasti be problemu),
                                    > nes jie yra labai specifiniai ir reikia zinoti kaip juos daryti.

                                    Renata Jancoraite