Zeitgeist

  • skrojuss
    Message 1 of 3 , Nov 27, 2008
      labas visiems, ka pazistu ir ko ne. Zeitgeist Addendum (nauja
      versija), Zeitgeist (sena versija), 911 - Loose Change 2nd Edition.
      Labai butu malonu isgirsti, ka Jus galvojat perziurejus juos.

      ps. YouTube - kiek matau galima ziuret tiesiogiai, as pvz.
      atsitraukiau visus is www.torrentz.com
    • vsumskis
      Message 2 of 3 , Nov 28, 2008
        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "skrojuss" <skrojuss@...>
        wrote:

> [...]
        > Labai butu malonu isgirsti, ka Jus galvojat perziurejus juos.
        >
        > ps. YouTube - kiek matau galima ziuret tiesiogiai, as pvz.

        perziurejau antra karta.nezinau ka pasakyti.jeigu tai tiesa,tai visi
        tie fucking bustards iskeliaus tuo paciu keliu kaip ir s.huseinas.arba
        ne,priversti visa gyvenima atsiprasineti tu zmoniu pries kuriuos
        dabar kariaujama-is kaimo i kaima,is sodybos i sodyba. ir dar-tai
        galas siandieninei ideologijai,galas visoms musu vertybems,musu
        civilizacijai ir kulturai ,ir galas amerikai.ji pavirs i dar viena
        pasaulio bananu respublika.tiesa visada isaiskeja,cia tik laiko
        klausimas.i galva netelpa kad tokias valstybes gali valdyti
        paskutiniai durniai,buki amoralus zmogiuksciai.maciau
        faktus,abejones,ir vistik sunku tai is karto priimti uz tiesa.virgis
      • skrojuss
        Message 3 of 3 , Nov 30, 2008
          pilnai sutinku su Tavo nuomone - labai sunku priimti viska is karto uz
          tiesa. As perziurejes juos, isvis pradzioj netekau zado ypatingai
          patiko ..addendum.
          noreciau pasidalinti paskutiniais pastebejimais. Gal kas nors galetu po
          to papildyt! Pries kelias savaites grizau is atostogu
          Meksikoje,kalbinau ten begale amerikieciu - nei vienas(a) nebuvo nieko
          girdejes apie siuos filmus. Na galvojau pas mus Canadoj grizus tai
          neturetu taip buti, patikekit tas pats. Ko neklausiau,tai arciausiai
          buvo - girdejau, bet nemaciau.
          As galvoju, kad valstybines institucijos tokiu dok. filmu reklama
          nelabai turetu buti suinteresuotos S. Amerikoj..., nors Zeitgeist
          sajunga Amerikoje jau egzistuoja, bet diskutuoja jie kazkaip nelabai
          apie ka reiketu is pagrindo, nebent as to negirdejau, o gal pasidometi
          reiketu daugiau.
          Paskaiciau (europiniu) diskusiju po filmo addendum perziuros
          atsiliepimu. Daugumoje visi linke diskutuoti, tipo - bus Venus
          projektas teisingas ar ne....,bet mazai, kas sneka kokiam mes visi
          s..de sedim dabar, kas darosi aplinkui,...., kaip ta viska keisti is
          pagrindo... Mano pastebejimu, nei viena issivysciusi salis tam nebutu
          isimtis