Kraustymasis i BC

  • demene3
    Message 1 of 5 , Oct 6, 2008
      Gal yra galinciu truputi papasakoti, kaip su darbais Vancouver ir
      aplink, kokia gyvenimo kokybe ir t.t. Pati esu mokytoja, bet nesitikiu
      is karto dirbti pagal specialybe, todel domina darbai apskritai. Ar
      imanoma greitai susirasti darba, kad nereiketu sedeti ilgai ir
      depresuoti. Aciu.
    • Dalia Grobovaite
      Message 2 of 5 , Oct 6, 2008
        Labai aktualus klausimas ir mums:)

        --
        Dalia
        mixdali@...

      • skrojuss
        Message 3 of 5 , Oct 10, 2008
          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "demene3" <demene3@...>
          wrote:

> [...]
          > is karto dirbti pagal specialybe, todel domina darbai apskritai. Ar
          > imanoma greitai susirasti darba, kad nereiketu sedeti ilgai ir

          sveiki, dzviaktelkit man i skype, nick skrojus - patarsiu kiek galesiu

          sekmes
        • Virginija Demeniute
          Message 4 of 5 , Oct 12, 2008
            Sveikas, nick skrojus

            dekui uz pasiulyma susiekti skaipu, bet nerandu tokio kontakto. Jei gali, patikslink skaipo pavadinima. Aciu ir iki.

            Message 5 of 5 , Oct 12, 2008
              --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Virginija Demeniute
              <demene3@...> wrote:

              > Sveikas, nick skrojus
              >
              > dekui uz pasiulyma susiekti skaipu, bet nerandu tokio kontakto. Jei
              gali, patikslink skaipo pavadinima. Aciu ir iki.

              tuscia langeli irasyk skrojus

              iki