santuoka su kanadieciu

  • viktorija_rukaite
    Message 1 of 4 , Sep 13, 2008
      laba diena. norejau pasiteirauti kokiu dokumentu reikia is mano puses
      norint susituokti su kanados pilieciu Kvebeko provincijoje.
    • Zana Corbett
      Message 2 of 4 , Sep 13, 2008
        Hm...sunku pasakyti. tikriausiai jie pareikalaus pazymos patvirtinancios,
        kad neesi istekejusi....

        2008/9/13 viktorija_rukaite <viktorija_rukaite@...>

        > laba diena. norejau pasiteirauti kokiu dokumentu reikia is mano puses
        > norint susituokti su kanados pilieciu Kvebeko provincijoje.

      • jazzyak47
        Message 3 of 4 , Sep 14, 2008
          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "viktorija_rukaite"
          <viktorija_rukaite@...> wrote:

          > laba diena. norejau pasiteirauti kokiu dokumentu reikia is mano
          puses
          > norint susituokti su kanados pilieciu Kvebeko provincijoje.

          as nezinau bet men jusu vardas ir pavarde labai girdeta, ar kartais
          Kaune Vilijampoleje vidurineje nesimoket?
        • viktorija_rukaite
          Message 4 of 4 , Sep 14, 2008
            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "jazzyak47"
            <jazzyak47@...> wrote:

            > --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "viktorija_rukaite"

            > puses
            > >
            > as nezinau bet men jusu vardas ir pavarde labai girdeta, ar kartais
            > Kaune Vilijampoleje vidurineje nesimoket?

            ne tikrai ten nesimokiau