Re: [LitCanada] Labas tautieciai !

  • Nerijus Navickas
    Message 1 of 20 , Apr 2, 2003
      Tikrai Sauliau?

      Gyveni Toronte ? Davaij susitinkam kur nors. Alaus
      ishgersim. Ka manai apie 'Stela Artois'? Toks neblogas
      alutis, draugelis vienas uzrode. Bus apie ka
      pakalbet...

      ~nn

      --- Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...>
      wrote:
      > todel
      > Nebus. O ka tu moki ?

      > Ash gyvenu Toronte.
      >
      > Saulius

      > Post your free ad now! http://personals.yahoo.ca

      > Copyright (c) 2002 grupe Lietuviai Kanadoje.
      > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati.
      > Jus galite platinti sia informacija tik su salyga,
      > jog tai darote nemokamai.

      Yahoo! Tax Center - File online, calculators, forms, and more
      http://tax.yahoo.com
    • Saulius Maknickas
      Message 2 of 20 , Apr 2, 2003
        O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
        Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
        vargshu-imigrantu ...

      • DoNot UseIt
        Message 3 of 20 , Apr 2, 2003
          Na kadangi as Neriju N. pazystu siek tiek, galiu garantuoti kad jis pinigu neismusines :-). Gali drasiai su juo alu gerti :-).
          Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...> wrote:O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
> [...]

          > ishgersim. Ka manai apie 'Stela Artois'? Toks
          > neblogas
          > alutis, draugelis vienas uzrode. Bus apie ka

          Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

          Message 4 of 20 , Apr 2, 2003
            O kas tu tox esi ? Gal to jo bendrininkas ?:)

            S.

> [...]
            > Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...>
            > wrote:O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
            > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu

          • Besiblaskantis
            Message 5 of 20 , Apr 2, 2003
              > O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
              > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
              > vargshu-imigrantu ...
              :))))
              o gal davai tikrai 6dieni alaus kokio isgeriam ?
              as ir iki Toronto atvaziuociau :)
            • DoNot UseIt
              Message 6 of 20 , Apr 2, 2003
                Sakyciau idomi reakcija i pasiulyma isgerti alaus. Kazkaip visi ignoravo :-).
                Besiblaskantis <besiblaskantis@...> wrote:> O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
                > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                > vargshu-imigrantu ...
                :))))

                Message 7 of 20 , Apr 2, 2003
                  > Sakyciau idomi reakcija i pasiulyma isgerti alaus. Kazkaip visi ignoravo
                  :-).
                  na ka padarysi :)
                  as bent jau susiradau alaus taska sestadienio vakarui :)
                • sauliv
                  Message 8 of 20 , Apr 2, 2003
                    Che, kam mums alus, duok mums pasiginchyti...

                    Na jei i penktadieni perkeli, tada pasiulyma priimu.
                    Ar ish toli vazhiuot zhadi, DoNotUseIt ?
> [...]
                    kas tu toks esi ?:)
                    > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                    :))))
[...]

                    Yahoo! Groups Sponsor